Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۷ هزار نفر از استان اردبیل تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معین‌الدین اسدی در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که در قالب این اردو یک هزار و 20 دانشجو به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هفت هزار نفر از استان اردبیل تا 15 فروردین سال 98 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که از این تعداد یک هزار نفر دانش‌آموز و یک هزار و 200 نفر دانشجو بودند که کاروان‌ها برای بازدید از یادمان‌های شهدا به مناطق عملیاتی کشور رفته و یادمان‌های شهدا را بازدید می‌کنند.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است که باید از گنجینه دفاع مقدس به صورت مداوم و مکرر استفاده کنیم و این گنجینه را دائماً مورد استخراج و بهره‌برداری قرار دهیم که در این زمینه ایثارگری جوانان و شهدا سبب شده تا سال‌های سال در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس مورد استناد قرار گیرد.

اسدی با بیان اینکه راهیان نور دانشگاه فرهنگی نسل جدید جامعه امروز است افزود: راهیان نور یک سفری معنوی با ارزشی است که روز به روز به معنویت آن افزوده می‌شود و تداوم ارتباط با دانشجویان زائران راهیان نور در سال 98 هم ادامه خواهد تا فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مداوم با دانشجویان ارتباط پیدا کرده و به سایر دانشجویان این فرهنگ انتقال داده شود.

وی تصریح کرد: تداوم ارتباط با دانشجویان زائران راهیان نور در سال 98 هم ادامه خواهد تا فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مداوم با دانشجویان ارتباط پیدا کرده و به سایر دانشجویان این فرهنگ انتقال داده شود چرا که امروز ما در قبال تبیین دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان دارای وظیفه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت در اردبیل اظهار کرد: هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده محور توسعه جامعه برگزار می‌شود تا به این موضوع در نظام خانواده و اجتماع بها داده شود.
وی خاطرنشان کرد: ۷۵ طرح عناصر موثر در حوزه سلامت مربوط به سایر بخش‌های خارج از دانشگاه علوم پزشکی است و ضرورت دارد در آگاهی بخشی به عموم مردم و ارتقای سلامت اقدامات و حرکت‌های موثری را شاهد باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه نیروی انسانی اصلی‌ترین رکن توسعه است توجه به سلامت این نیروی انسانی با اهمیت به نظر می‌رسد و باید جلوی تولید بیماری‌های غیرواگیر که در جامعه آسیب‌هایی را به همراه دارد به حداقل برسد.
محمدیان از چاقی، مصرف بی‌رویه غذا‌های فست فودی، مصرف دخانیات و بیماری‌های زمینه‌ای به عنوان عامل تهدیدکننده سلامت مردم جامعه یاد کرد و گفت: باید آگاهی مردم را در این حوزه ارتقا داده و به افزایش مولفه‌های سلامت و توجه به آن کمک کرد.
وی افزود: طرح غربالگری سلامت گروه‌های مختلف جامعه به ویژه گروه سنی ۴۰ تا ۶۰ سال مورد توجه است که سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار نفر در استان تحت غربالگری سلامت اعم از فشار خون و دیابت قرار گرفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: همزمان با هفته سلامت شاهد افتتاح پایگاه جامع سلامت در شهر اردبیل و اهدای ۱۱ دستگاه خودرو و آمبولانس به مراکز بهداشتی و درمانی استان هستیم که ۲۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
محمدیان ادامه داد: در شهرک مخابرات اردبیل پایگاه سلامت افتتاح و بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم این شهرک از خدمات حوزه بهداشت و درمان بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)