Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:48:23 GMT

ادامه بارش ها در نواحي شمالي کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۷۲۳

ادامه بارش ها در نواحي شمالي کشور

خبرگزاري آريا- امروز همچنان شاهد فعاليت سامانه بارشي در نواحي شمال کشور خواهيم بود.
مرتضي ضرابي افزود: براي برخي نواحي استان‌هاي آذربايجان‌هاي غربي و شرقي، اردبيل و گيلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالي و رضوي شرايط بارندگي مهياست و بارش‌ها عمدتاً در مناطق کوهستاني و سردسير به شکل برف ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: شدت بارش‌هاي امروز در استان‌هايي مانند اردبيل، آذربايجان شرقي و غربي، گلستان و خراسان شمالي بيشتر خواهد بود.
ضرابي گفت: فردا نيز با عبور موجي، دوباره بارش‌هايي در بخش‌هايي از غرب کشورمان از جمله شرق آذربايجان شرقي، اردبيل و استان‌هاي ساحلي درياي خزر حتي استان‌هاي البرز، زنجان، تهران، قم و مرکزي پيش بيني مي‌کنيم که بازهم بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف ظاهر خواهد شد.
کارشناس هواشناسي گفت: امروز و فردا آب‌هاي درياي خزر مواج و متلاطم است و ارتفاع موج تا 3 متر نيز مي‌رسد و در آب‌هاي جنوبي از جمله مرکز و شرق تنگه هرمز ارتفاع موج تا 2 و نيم متر نيز خواهد رسيد.
وي گفت: براي اول فروردين تمرکز بارش‌ها در بخش‌هايي از سواحل درياي خزر خواهد بود و در ساير نقاط کشور جوي آرام و پايدار پيش رو خواهيم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین استان‌های مجاور این استان‌ها شاهد بارش خواهند بود.

به گزارش شفقنا، شدت اصلی بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران خواهد بود که می‌تواند منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی شود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد