Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:30:05 GMT

آغاز توزیع اینترنتی مستند پدر طالقانی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۷۳۱

آغاز توزیع اینترنتی مستند پدر طالقانی

توزیع اینترنتی مستند سینمایی «پدر طالقانی» آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سینما مارکت، توزیع اینترنتی مستند سینمایی «پدر طالقانی» به تهیه‌کنندگی اباذر صالحیان و کارگردانی محمدعلی محمددوست آغاز شد.

مستند «پدر طالقانی» که تولید مشترک سازمان رسانه‌ای اوج و شبکه افق است، روایتی از زندگی آیت‌الله طالقانی را در قالب مستند بازسازی به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ساخت این مستند با حدود ۵۰ نفر از کسانی که از نزدیک آیت الله طالقانی را می‌شناختند و افرادی از جناح‌های مختلف، مصاحبه‌هایی انجام شده است.

تهیه کننده مستند جرقه و ایده ساخت این مستند را پیدا کردن کتاب اسناد ساواک درباره آیت‌الله طالقانی بیان می‌کند و می‌گوید: آیت‌الله طالقانی از سال ۴۱ تا ۵۷ همیشه مأمور داشتند و اسم سازمانی مأمور هم شنبه بود که هنوز نباید نام اصلی او فاش شود. به همین دلیل، در فیلم هم به صورت امنیتی ذکر شده است. در آن کتاب گزارش‌هایی از آقای طالقانی و تمام رفت و آمدها و دیدارها و شرایط او وجود دارد و منبع بسیار خوبی بود. به مرور به اینجا رسیدیم که اگر این داستان از زبان یکی از همین افراد و به صورت مستند بیان شود، بسیار بهتر است.

این فیلم منتخب بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی جشنواره «سینماحقیقت» بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سینمامارکت https://cinemamarket.ir و کد تخفیف اشتراک isna این مستند را تماشا کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو