Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نظرسنجی یک نشریه اسپانیایی برای انتخاب زیباترین پیراهن تیم‌های ملی فوتبال دنیا، پیراهن تیم ملی ایران در جایگاه چهل‌و‌یکم است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه مارکا با یک نظرسنجی در نسخ آنلاین خود از کاربرانش برای انتخاب زیباترین پیراهن‌های تیم‌های ملی فوتبال دنیا اقدام به نظرسنجی کرده که در این نظرسنجی پیراهن تیم ملی ایران فعلا در جایگاه چهل‌و‌یکم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیراهن ایران از نظر کابران سایت اینترنتی نشریه مارکا، پایین‌تر از پیراهن مصر و بالاتر از پیراهن شیلی قرار دارد. در این نظرسنجی فعلاً پیراهن کره جنوبی به عنوان زیباترین پیراهن در میان تیم‌های ملی فوتبال آسیا انتخاب شده‌ است.

لباس حریف ذوب‌آهن مشابه پیراهن تیم ملی ایران در جام ملت‌ها + عکس

در این نظرسنجی در حال حاضر تیم‌های ملی اسپانیا (2600 رای)، نیجریه (2500 رأی)، فرانسه (2100 رأی)، آمریکا (1400 رأی)، آلمان (1400 رأی)، هلند (1300 رأی)، کرواسی (1200 رأی)، ایسلند (1100 رأی)، ایتالیا (1000 رأی) و کره جنوبی (1000 رأی) به عنوان دارندگان زیباترین پیراهن‌ها انتخاب شده‌اند.

برای شرکت در این نظرسنجی «اینجا» را کلیک کنید.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین گل های ورزش ایران در سال 1402 (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین گل های روبرتو کارلوس (فیلم)

دیگر خبرها

  • زیباترین گل های ورزش ایران در سال 1402 (فیلم)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)