Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@15:35:17 GMT

سفر به اصفهان در ۶۰ ثانیه+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۹۳۲

سفر به اصفهان در ۶۰ ثانیه+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه گفت: جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه به این منظور برگزار شده که شهروندان اصفهان یا کسانی که به این شهر سفر می کنند دیدگاه و نظری که دارند را در ۶۰ ثانیه در قالب یک فیلم ارائه کنند.

فرید صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه در آذر ماه امسال برنامه ریزی های اولیه آن انجام شد که با توجه به اینکه دنیا رو به کوتاه گویی است و مردم به دنبال فیلم های کوتاه و مختصر هستند این ایده را مطرح کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه ادامه داد: این جشنواره به این منظور برگزار شده که شهروندان اصفهان یا کسانی که به این شهر سفر می کنند دیدگاه و نظری که دارند را در ۶۰ ثانیه در قالب یک فیلم ارائه کنند.

وی افزود: این جشنواره با هدف فضاسازی برای معرفی زیبایی شهر اصفهان به کل دنیا برگزار شد البته جشنواره های دیگری با زمان های متعدد مطرح است اما این جشنواره برای نخستین بار برگزار شده چرا که بیشتر مخاطبان فیلم های خود را در اینستاگرام بارگزاری می کنند ما ۶۰ ثانیه را انتخاب کردیم.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

صلواتی با بیان اینکه موضوعات این جشنواره آزاد است، گفت: موضوعات هنری، صنعتی، فضای شهری، ادبیات و ایثار و شهادت تمامی این موضوعات می تواند در این جشنواره حضور داشته باشد اما باید در بستر شهر اصفهان رخ داده باشد و هر کس دیدگاه خود را بیان کند و با ارسال آثار علاقه مندان در روز اصفهان در اردیبهشت سال ۹۸ اختتامیه این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه اضافه کرد: کسانی که در ۱۵ روز عید به اصفهان سفر می کنند فیلم های خود را که از این شهر می گیرند می توانند در آپارات بارگزای کنند و نظر خود را راجع به شهر اصفهان بیان کنند این یک جشنواره راحت است تنها با یک گوشی باید نظر و دیدگاه خود را درباره شهر اصفهان در ۶۰ ثانیه بیان کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان اصفهان در 60 ثانیه اینستاگرام شهرداری اصفهان فیلم فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان


رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.
مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • هت‌تریک فیلم‌های ایرانی در جشنواره بین‌المللی هند
  • صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت
  • «از هرات تا تهران» آماده نمایش شد/۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان
  • خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
  • صحرا اسداللهی از جشنواره زنان بیروت جایزه گرفت
  • توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان