Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@23:53:32 GMT

باید همه برای گذر از شرایط تحریم تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۶۹۴۹

باید همه برای گذر از شرایط تحریم تلاش کنند

به گزارش ایرنا، سیدصالح سیدزاده، روز سه شنبه در آیین تکریم سرپرست و معرفی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه اقتصاد جهانی نیاز به تولید کالا با کیفیت بالا داریم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: 60 درصد از صادرات کشور به چهار، پنج کشور دنیا انجام می شود و این بدان معنا است که اگر این مراوده قطع شود در اقتصاد دچار مشکل می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی قربانی اظهار داشت: ساختار نامناسب اقتصاد سبب شده تا با هر تکانه ای چون تحریم و یا تکانه اقتصادی و تغییرات نرخ ارز، تحت تاثیر قرار گیریم.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری ها برای تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: این امر دو بار در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است و هر بار نمایندگان با آن مخالفت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون نمایندگان مجلس در برابر تفکیک وزارت خانه ها، گارد دارند افزود: رویکرد دولت این است که برای حل مشکلات بازار، بخش بازرگانی از بخش صنعت و معدن جدا شود.
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات ایجاد شده در توزیع گوشت قرمز و تشکیل صف های طولانی گفت: امسال 40 هزار تن بیش از سال های گذشته گوشت وارد شده است اما باز هم با مشکل روبه رو هستیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مشکل به علت ضعف نظارت و نبود مدیریت خوب در تنظیم بازار ایجاد شده است.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: اکنون دولت به بخش خصوصی اعتماد کرده است و امید می رود رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها بتواند سبب توسعه استان شود.
هادی قوامی گفت: اکنون که انتصاب انجام شده است باید با پرهیز از مسائل حاشیه ای، از مدیر جدید حمایت و کمک کنیم تا امور به نحو مطلوب پیش برود و مشکلات کاهش یابد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موفقیت مدیر در یک سازمان، به معنای موفق شدن استان و جامعه است بنابراین بازاریان، صنعتگران و مدیران کمک کنند تا برای رسیدن به اهداف همگام باشیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات پژمان قربانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تقدیر و رضا فیروزه به عنوان رئیس این سازمان معرفی شد.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جامعه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان گوشت قرمز نمایندگان مجلس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه هنوز بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده، جداول تخصیص آن اعلام شده است، گفت: تخصیص‌های اعلام شده برای سال آینده در حالی صورت گرفته که جداول بر اساس ماده ۱۵۲ قانون بودجه هنوز تصویب نشده است. در این بین سازمان برنامه و بودجه تا یک ردیف قید می‌گذارد، اما قانون را اجرا نمی‌کند. در چنین شرایطی چگونه می‌توان توقع داشت شاهد توسعه متوازن در مجموعه‌های مختلف کشور باشیم.   نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید به دولت و سازمان برنامه تذکر داد که قانون را تغییر دهد نه اینکه احساسی عمل کند و قید بگذارد و هر کس می‌خواهد تحت عنوان مصوبه سفر و یا هر بحث دیگری در کشور بخواهد آن را اداره کند، گفت: دولت به کار بنیادی مجلس شورای اسلامی خدشه وارد می‌کند از این رو رئیس مجلس باید به سازمان برنامه و بودجه تذکر دهد که در غیر این صورت حقوق شهرستان‌های محروم تضییع می‌شود.   عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن درخواست ورود مسئولان به موضوع تنش آبی در مازندران که وضعیت این استان را بحرانی کرده است، خاطرنشان ساخت: تورم و گرانی نهاده‌های کشاورزی در سال زراعی جدید بسیار نگران کننده است. آیا با این سازوکار می‌خواهید از کشاورز حمایت کنید؟ نهاده‌ها گران شده اند و یا حتی وجود ندارند از این رو وزیر جهاد کشاورزی باید موضوع را مدیریت کند.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه قطعا این موضوع با سازمان برنامه و بودجه مطرح خواهد شد، گفت: طبیعتا برای سال ۱۴۰۳، جداولی مبنا خواهد بود که طبق بند ب ماده ۱۸۲ در مرحله دوم در جلسه هفته آینده صحن مجلس تصویب خواهد.   رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر هم تا کنون تخصیصی داده شده علی الحساب بوده و وقتی جداول به تصویب برسد حتماً بر اساس آن تنظیم می‌شود، عنوان کرد: طبیعتاً هم نباید در جداول تخصیص ها، قید گذاشته شود که اعتباری برای این ردیف یا آن ردیف است و دوستان در سازمان برنامه باید این موضوع را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل