Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزی از قطعی آب در ۱۷۰ روستای استان خبر داد و گفت: به همت مجموعه شرکت آبفار استان مشکل قطعی آب ۱۰۵ روستا مرتفع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، «بهزاد هرمزی» افزود: سایر روستاهایی که دچار قطعی آب هستند، از طریق تانکر سیار آبرسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان افزود: قطعی آب این روستاها ناشی از سیلاب، باران و باد شدید در روستاهای استان بوده است. 

 

هرمزی اغلب روستاهای دچار قطعی آب را در شهرستان های گنبد و کلاله برشمرد و اضافه کرد: با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آب شرب سایر روستاهای دارای مشکل قطعی، در کمترین زمان برطرف خواهد شد.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت توزیع برق استان، اظهار کرد: رفع مشکل قطعی برق در کوتاه ترین زمان، امکان آبرسانی به روستاهای استان را در کمترین زمان ممکن میسر کرد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در خاتمه یادآور شد: تلاش نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برای وصل آب آشامیدنی این روستاها همچنان ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری چهارشنبه سوری ایام نوروز شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل سال نو مجلس عید نوروز بارندگی و سیلاب قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی