Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:51:07 GMT

76 معبر و خیابان در شهرری بهسازی و مناسب سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۰۱۱

76 معبر و خیابان در شهرری بهسازی و مناسب سازی شد

شهرری-ایرنا- معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 (شهرری) گفت: لکه گیری و مرمت آسفالت در 76 موقعیت از معابر اصلی و شریانی مهم منطقه در آستانه سال جدید، انجام شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 (شهرری) یوسف علی دهقان به اجرای طرح فوریتی مرمت و لکه گیری آسفالت معابر اصلی طرح استقبال از نوروز 98 با هدف خدمت رسانی بهینه به شهروندان، زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و گردشگران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: مناسب سازی معابر و لکه گیری و آسفالت آنها از وظایف شهرداری بوده که در این راستا اقدامات موثری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: لکه گیری آسفالت در معابر سواره رو، موارد رفع نشست آسفالت و مرمت نوار حفاری طولی و همچنین روکش آسفالت در چند معبر که سطح آن خرابی شدید داشته از فعالیت های انجام شده در طرح عمرانی ویژه نوروز به شمار می رود.
دهقان بهسازی و مرمت معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را در اولویت کاری دانست و گفت: بهسازی و نگهداشت آسفالت خیابان‌های شهید فدایی، قم، آستانه، ادیب کاشانی، هلال احمر، عربخواری، شهید غیوری، کمیل، بلوار قدس، شهید رجایی، سه راه تقی آباد، بزرگراه شهید آوینی، جاده ورامین و شهید اردستانی انجام شده است.
دهقان یادآور شد: بیش از 850 تن آسفالت در مساحتی بالغ برهشت هزار و 374 مترمربع در موقعیت‌های شناسایی شده تهیه و پخش شده تا معایب در سطح معابر شهری رفع شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 (شهرری) به موقعیت ویژه شهرری و لزوم آمادگی فضای عمومی شهر برای ایام نوروز اشاره کرد و افزود: منطقه 20 جاذبه های گردشگری تاریخی و زیارتی منحصر به فردی دارد که به همین دلیل در ایام نوروز و تعطیلات میزبان میلیون ها زائر، مسافر و گردشگر است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
1970//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهسازي معابر شهري شهرداري منطقه 20 شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد. وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است. شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز