Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:04:17 GMT

50 دستگاه آمبولانس از صبح امروز در ری مستقر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۱۱۶

50 دستگاه آمبولانس از صبح امروز در ری مستقر شد

شهرری-ایرنا- مسئول اورژانس جنوب پایتخت از استقرار 50 دستگاه آمبولانس برای کنترل خطرات احتمالی امشب (چهارشنبه آخر سال) در میادین اصلی شهر ری خبر داد و گفت: اورژانس جنوب پایتخت نیروهای خود را برای ارائه خدمات در هنگام بروز حوادث و سوانح در این شب آماده کرده اند.

روح اله غلامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نقش و اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در کاهش حوادث شب چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش‌های لازم در حوزه پیشگیری از 2 ماه قبل آغاز شده که این آموزش‌ها برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در 60 مدرسه و 45 مسجد جنوب تهران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکیپ‌های اورژانس در شهرری از روز سه شنبه تا پایان آیین چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل به سر می برند.
غلامی یادآور شد: عمده مصدومان اورژانس در آیین چهارشنبه سوری مربوط به سوختگی هستند که این موضوع نیز به دلیل بی احتیاطی و استفاده از مواد محترقه خطرناک رخ می دهد.
وی عنوان کرد: بسیاری از مصدومان این روز یا در حال ساخت نارنجک های دست ساز بوده یا در حال استفاده از این مواد خطرناک هستند که این مواد پس از انفجار موجب سوختگی فرد می شود.
مسئول اورژانس جنوب پایتخت یادآور شد: اورژانس تهران همچون سالهای گذشته در آمادگی 100 درصدی قرار دارد و در شامگاه سه شنبه با تمام تجهیزات مصدومان احتمالی را به مراکز درمانی منتقل می کند.
وی از شهروندان درخواست کرد با رعایت کردن نکات ایمنی و عدم استفاده از مواد محترقه از وقوع هرگونه حادثه ناگوار در آستانه سال جدید جلوگیری کرده و در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را به سامانه 115 (اورژانس تهران) اطلاع دهند.
چهارشنبه‌ سوری یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب آخرین چهارشنبه سال (سه‌شنبه شب) برگزار می‌شود.
1970//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چهارشنبه سوري اورژآنس جنوب تهران شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد

"سید حسین طباطبایی" روز چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز
  • هشدار آب‌گرفتگی گسترده و سیلاب
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها