Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@09:03:01 GMT

بقایی و مشایی نوروز در اوین نیستند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۱۳۶

وکیل مدافع حمید بقایی گفت که موکلش و اسفندیار رحیم مشایی مشمول بخشنامه رییس قوه قضاییه درباره مرخصی نوروزی زندانیان شده‌اند. ناطقان: مهران عبدالله پور در این خصوص اظهار کرد: طبق بخشنامه صادره از سوی ریاست قوه قضائیه ۱۵ روز مرخصی به موکلین ما آقایان بقایی و مشایی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: روز گذشته دادیار ناظر زندان به نقل از دادستان تهران به آقای بقایی گفته‌اند که شما و آقای مشایی نمی‌توانید به طور همزمان از این مرخصی استفاده کنید و به طور نوبتی و ۷ روزه می‌توانید به مرخصی بروید که آقای بقایی این موضوع را قبول نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدالله پور گفت: در این راستا تصمیم گرفتیم نامه‌ای را خدمت آقای رئیسی بنویسیم و از ایشان درخواست کردیم این محدودیت را بردارند و به این موضوع رسیدگی کنند.

وکیل مدافع بقایی افزود: با توجه به روز آخر سال درخواستمان را طی نامه‌ای به ریاست قوه قضائیه ارسال کردیم و منتظر پاسخ آن هستیم.

پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، اعلام کرد پس از تأیید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و همچنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و وی به زندان معرفی شد.

بر اساس این گزارش، حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم همچنین در شهریورماه سال ۹۷ از سوی شعبه ۱۰۵۹ دادگاه کیفری دو ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت به ۶ ماه حبس تعزیری دیگر محکوم شد.

اسفندیار رحیم مشایی نیز در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۶ در حال خروج از منزل بقایی بازداشت شد.

مهران عبدالله‌پور، وکیل مدافع اسفندیار رحیم‌مشایی در رابطه با علت بازداشت او گفته بود که موکلش احتمالاً به دلیل اقدام در خصوص آتش زدن حکم آقای بقایی دستگیر شده است. منبع: افتاب برچسب ها: بقایی ، مشایی ، نوروز ، اوین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بقایی مشایی نوروز اوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ادعای عجیب درباره‌ی رابطه علی دایی و دنیای سیاست

در سال‌های اخیر بار‌ها درباره حضور علی دایی در فدراسیون فوتبال و پست‌های مدیریتی صحبت شده، ولی شهریار فوتبال ایران فعلا ترجیح داده از فضای فوتبال دور شود و علاقه چندانی هم نسبت به مدیریت در فوتبال نشان نداده است.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی درباره حضور علی دایی و دیگر فوتبالی‌ها در پست‌های مدیریتی گفت: «آقای علی دایی، همیشه گفته پدر خدابیامرزش به او وصیت کرده که وارد سیاست نشود. خب کنار کشیدن امثال علی دایی باعث آمدن افرادی می‌شود که اهلیت ندارند. اگر علی دایی و بسیاری از این دسته یک تشکلی برای خود ایجاد کنند، زور هیچکس به آن‌ها نخواهد رسید. خیلی‌ها هستند البته از جنس فوتبال هستند و این افراد را قبول ندارند، اما با آن‌ها همکاری می‌کنند که عیب بزرگی به حساب می‌آید. شما که قبولشان ندارید چطور با آن‌ها کار می‌کنید؟ یک روز چندتا از بزرگان پیش من آمدند، آقای فرامرز ظلی که اخیرا در بیمارستان بودند، جعفر کاشانی و حمید شیرزادگان که فوت شده اند و همایون بهزادی به دادگستری آمدند تا من را ببینند. به آن‌ها گفتم من بچه شما هستم، ولی شما قبول دارید کسانی که در این فوتبال مدیریت می‌کنند را قبول نداریم؟ همه آن‌ها گفتند بله ما قبول‌شان نداریم و این‌ها اصلا از جنس فوتبال نیستند، مال فوتبال نیستند. البته شاید بعضی‌ها بگویند مدیریت خوب دلیل نمی‌شود که کسی فوتبالیست خوبی باشد و این هم بالاخره یک نظریه است، ولی نتیجه عملکرد که می‌تواند دلیلی باشد که آن مدیریت درست بوده یا نبوده است. آن موقع زمان ریاست کفاشیان در فدراسیون بود بعد یکی‌شان را مثال زدم، گفتم شما اگر این را قبول ندارید، در دشت بهشت وقتی فدراسیون شما را به عنوان برگی از تاریخ فوتبال این مملکت صدا می‌کنند، چرا آنجا می‌روید؟ همه آن‌ها به اتفاق قبول کردند و گفتند بله این درست است. یعنی حرف این است که شکاف و اختلاف بین خود فوتبالی‌ها باعث رشد غیرفوتبالی‌ها در مدیریت فوتبال شده است. من اعتقاد دارم فوتبالی‌ها با هم نیستند من یک بار به یکی از بزرگان گفتم شما بیایید یک تشکل از مربی‌ها و بازیکنان و سایرین که در قانون هم پیش بینی شده درست کنید. واقعا اگر کسی غیر حق آمد این کرسی‌ها را گرفت، شما با آن‌ها همکاری نکنید، ولی من همیشه این را گفته ام شکاف و اختلاف بین خود این فوتبالی‌ها و خواص باعث شده است که خیلی از آدم‌هایی که اهلیت این کار را نداشتند، در فوتبال مدیریت کنند.»

دیگر خبرها

  • یک ادعای عجیب درباره‌ی رابطه علی دایی و دنیای سیاست
  • ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر به مرخصی رفتند
  • مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
  • به علی دایی وصیت شده از سیاست دور شود!
  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند