Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:58:20 GMT

عیدی مخابرات به تمام مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۱۴۹

عیدی مخابرات به تمام مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور

تهران- ایرنا- شرکت مخابرات ایران همزمان با فرا رسیدن ایام سال نو به همه مشترکین تلفن ثابت به مدت 24 ساعت مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت درون شبکه هدیه می دهد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری با اعلام این مطلب اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال نو، تمام مشترکین تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران می توانند از 24 ساعت مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت درون شبکه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: به منظور پیاده سازی نقش های مسئولیت اجتماعی شرکت و در راستای تحقق ارتباطی فراگیر، تمام مشترکین تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می توانند از ساعت 24 روز چهارشنبه 29 اسفند 1397 تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه اول فروردین ماه 1398 از طرح مکالمه رایگان درون شبکه تلفن ثابت به ثابت استفاده کنند.
سید مجید صدری همچنین اضافه کرد: برای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در فاصله زمانی اول تا پانزده فروردین ماه 1398 یک بسته ترافیک زمان دار به میزان 10 گیگا بایت اینترنت رایگان بین الملل (برابر با 40 گیگابایت ترافیک داخلی) به صورت هدیه تعلق می گیرد.
علمی**9207** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي شركت مخابرات تلفن ثابت نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از آرامگاه سعدی در اول اردیبهشت‌ماه رایگان شد

محمد ثابت اقلیدی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و گردشگری در هفته بزرگداشت یاد روز سعدی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار خواهد شد.

او افزود: گل‌باران آرامگاه سعدی، اجرایی برنامه‌های فرهنگی، گردشگری کودک، برنامه هنری نقاشی گل و مرغ، خوشنویسی و نقالی در آرامگاه سعدی از برنامه‌های هفته بزرگداشت یاد روز سعدی است.

ثابت اقلیدی گفت: یکم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سالروز بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی بازدید از آرامگاه این شاعر و نویسنده پارسی‌گوی نامدار ایرانی، برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • بازدید از آرامگاه سعدی در اول اردیبهشت‌ماه رایگان شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سراسر کشور ممنوع است
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ روز ۲۶ فروردین باطل شد