Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از آمادگی ۱۴ مدرسه فریدونکنار برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز خبر داد و گفت: نرخ کلاس‌ها افزایش پیدا نکرد. به گزارش بلاغ، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴ مدرسه فریدونکنار آماده اسکان و پذیرایی از فرهنگیان هستند.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۱۹ کلاس برای اسکان فرهنگیان درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ۹۸ کلاس درجه الف و ۲۱ کلاس درجه ب در مدارس آماده اسکان مسافران هستند و کلاس های نوع الف دارای تلویزیون، یخچال و فرش هستند اما کلاس‌های نوع ب باید از تلویزیون و یخچال مشترک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: در سال گذشته هزار و ۴۷۵ خانواده به ازای هفت هزار و ۲۷۳ نفر و ۲۰ هزار و ۳۶۵ نفر روز در مکان‌های اسکان فرهنگیان فریدونکنار پذیرش شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این آمار در سال جدید با افزایش ۱۰ درصدی رو به رو شود.
 
اسماعیل‌زاده یادآور شد: تعداد ۴۸ نفر از همکاران اداره آموزش و پرورش فریدونکنار به عنوان اعضای ستاد اسکان و مهمانداران به مسافران خدمات سفر نوروزی می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه نرخ کلاس‌های اسکان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا نکرده است، گفت: کلاس‌های نوع الف با نرخ زیر ۳۰ هزار تومان و کلاس نوع ب به میزان پنج هزار تومان ارزانتر از کلاس نوع الف در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
 
 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: با کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم رشدی که سال گذشته داشته‌ایم با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم که باید اعتبارات ویژه‌ای برای جبران این کمبودها اختصاص داده شود.

وی گفت: در شش نقطه استان کردستان کمبود فضای آموزشی داریم اما در چنین شرایطی برخی ادارات و دستگاه‌ها به عناوین مختلف دنبال تغییر کاربری اراضی آموزشی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 16 پروژه آموزشی در قالب 47 کلاس درس به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر 46 مدرسه در قالب 175 کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از کمک 100 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به احداث و نوسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس استان تحویل داده شده و امیدواریم این رقم را در سال‌جاری به بیش از 60 میلیارد تومان برسانیم.

اجرا و بهسازی سیستم‌های گرمایشی 44 مدرسه با 147 کلاس در سطح استان، اجرای بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس، حذف بیش از 50 درصد مدارس سنگی و کانکسی کردستان و جایگزینی آنها با مدارس استاندارد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل توسط مدیرکل نوسازی مدارس کردستان بود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد