Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:08:43 GMT

کدام کشور برای سفر به جنوب شرق آسیا مناسب‌تر است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۲۲۸

کدام کشور برای سفر به جنوب شرق آسیا مناسب‌تر است؟

سفر، جزئی جداناپذیر بین تفریحات انسان‌ها است. شاید برای ایرانیان مهم‌ترین مورد برای سفر بعد از قیمت و هزینه‌ امکان گرفتن ویزای مقصد باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لیانا پرواز، در بین کشورهایی که ایرانیان به واسطه هزینه کم و راحت بودن دریافت ویزا، کشورهای جنوب شرق آسیا همیشه جزو انتخاب‌های اصلی ایرانیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهایی که در جنوب شرق آسیا واقع شده‌اند و ایرانیان زیادی را هر ساله جذب خود می‌کنند، کشورهای تایلند، مالزی، اندونزی، سریلانکا و سنگاپور هستند.

در این مطلب قصد داریم با بررسی چند کشور محبوب در جنوب شرق آسیا به شما کمک کنیم برای سفر، کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

تور مالزی، سفر به کشور متنوع

تور مالزی در کنار تور تایلند انتخاب اصلی ایرانیان برای سفر به بخش جنوبی آسیا است. مالزی کشوری است که به متنوع بودن مشهور است. این متنوع بودن را نه فقط در طبیعت مالزی بلکه در اقوام، ادیان، پوشش و فرهنگ‌های موجود در مالزی نیز می‌توان مشاهده کرد. تور مالزی به خاطر وجود پرواز مستقیم ماهان به این کشور که در اکثر مواقع سال نیز پرواز چارتر شده دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. این قیمت مناسب در ایام نوروز هر سال با رشد تقریباً دوبرابری مواجه می‌شود ولی در تمام طول سال با توجه به ساعات طولانی پرواز و جاذبه‌های متعددی که مالزی دارد، قیمت تور مالزی گران نیست. در مالزی انواع بسیاری از تفریحات از جمله پارک آبی سان وی لاگون، دهکده فرانسوی‌ها، جزیره زیبای لنکاوی، جزیره پنانگ، مراکز خرید متنوع و برج‌های دوقلو و بسیاری دیگر جاذبه وجود دارند که می‌توانند بسیار هیجان‌انگیز باشند. به صورت کلی، اگر به دنبال سفر با خانواده و دیدن مراکز خرید بی‌شمار و تفریحات جذاب هستید، ما به شما تور مالزی را برای سفر پیشنهاد می‌دهیم.

تور تایلند، سرزمین لبخندها

تایلند چند سالی است که طرفداران بسیاری در بین ایرانیان پیدا کرده است. البته در کنار این محبوبیت حواشی زیادی که در تایلند وجود دارد باعث شده تا بعضی مواقع افراد زیادی قصد اصلی سفر به تایلند را خوشگذرانی نا به جا قلمداد کنند ولی واقعیت چیز دیگری است. کشور تایلند به دلیل نداشتن واحد پول با ارزش بسیار بالا نسبت به ایران جزو کشورهایی به شمار می‌رود که نسبتاً همه چیز ارزان در آن پیدا می‌شود. کشور تایلند علاوه بر داشتن آزادی کامل و فرهنگ‌های متنوع و مکان‌هایی مثل خیابان پاتونگ، دارای جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای همانند جزیره پوکت، هتل‌هایی با ساحل اختصاصی، پارک‌های آبی متنوع، مراکز خرید اغلب ارزان در بانکوک می‌باشد. البته این موارد در برابر پتانسیل تایلند برای سفر، نقطه‌ای ناچیز در دریای شگفت‌انگیز سرزمین لبخندها است. علاوه بر همه موارد فوق و دانسته‌های قبلی که از تایلند دارید، فستیوال‌های در تایلند برگزار می‌شود که نظیر آن‌ها در سرتا سر دنیا کم‌تر دیده می‌شود. فستیوال‌هایی مثل جشن آب تایلند که هر ساله مسافران زیادی را از سر تا سر دنیا جذب خود می‌کند. جشن آب تایلند امسال در ۲۳ فروردین یا ۱۲ آپریل برگزار می‌شود. قیمت تور تایلند نیز مثل همه مقصدها در ایام نوروز گران می‌شود. به طور کلی سفر به تایلند مخصوصاً شهر بانکوک بیشتر مناسب سفر دوستانه است و شهرهایی مثل پوکت یا جزیره فی‌فی مناسب خانواده‌ها است. پیشنهاد ما برای سفر به تایلند خرید یک تور جشن آب تایلند است چرا که هم قیمت تور جشن آب تایلند نسبت به تور نوروز تایلند ارزان‌تر است و همچنین حضور در مراسم‌های روزهای فستیوال‌های جشن آب تایلند مطمئناً خاطره‌ای تکرار نشدنی در طول زندگی شما خواهد بود.

تور سریلانکا، سفر به مروارید اقیانوس هند

در بین کشورهای جنوب شرق آسیا، کشور سریلانکا هنوز خیلی شناخته شده نیست و همین امر موجب دست نخورده ماندن طبیعت سبز این کشور شده است و البته که سفر به کشوری که ملیت‌های زیادی سفر به آن‌جا را تجربه نکرده‌اند بسیار جذاب است. کشور سریلانکا در جنوب کشور هند واقع شده است و فقط از راه دریا یا هواپیما می‌شود به این کشور سفر کرد. واحد پول کشور سریلانکا بسیار بی‌ارزش است و هر ریال ایران برابر با تقریباً ۷۰۰ روپیه سریلانکا است و به همین علت کشور سریلانکا یکی از ارزان‌ترین مقاصد برای سفر است. سریلانکا طبیعت بی‌نظیری دارد، طبیعتی سبز که در دریای آبی اقیانوس هند زیبایی دو چندانی دارد.

تور سریلانکا بهترین فرصت برای کسانی است که می‌خواهند یک ماجراجویی فوق‌العاده را در دل طبیعت و جنگل‌های تو در تو داشته باشند و همچنین از مکان‌های شلوغی مثل هند به دور باشند. تور سریلانکا بیشتر مورد توجه گردشگران اروپایی است و اروپایی‌ها با هزینه‌ای بسیار کم یک ماجراجویی فوق‌العاده را در شهر بنتوتا، کلمبو و کندی تجربه می‌کنند.

سریلانکا هنوز پروازی مستقیم ندارد ولی در آینده نه چندان دور و با بیشتر شناخته شدن این کشور که موجب بیشتر شدن مسافران از ایران به این کشور سبز است، احتمال دایر شدن پرواز مستقیم برای این کشور بسیار زیاد است. به صورت کلی سریلانکا مناسب برای کسانی است که عاشق ماجراجویی در دل طبیعت هستند و به دنبال هتل‌های ساحلی با خدمات All می‌گردند. ما به شما تور سریلانکا را شدیداً توصیه می‌کنیم چرا که هنوز مکانی شناخته شده نیست و می‌توانید قبل از بسیاری از مسافران برای خود خاطراتی از ماجراجویی در دل سریلانکا بسازید.

تور سنگاپور، سفر به نیویورک آسیا

سنگاپور را هم به لوکس بودن و هم مدرن بودن می‌شناسند و تقریباً بسیاری از افراد که سفر به مالزی برایشان لذت بخش بوده، برای سفر دوم به این کشور، سری هم به سنگاپور می‌زنند. کشور سنگاپور زیبایی‌های مدرن خاص خود مثل بوتانیکال گاردن را دارد و سفر به این کشور حتماً لذت بخش برایتان خواهد بود. همان طور که احتمالاً مستحضر هستید سنگاپور، اقتصاد بسیار پر رونقی دارد و به واسطه همین اقتصاد، پاسپورت سنگاپور یکی از معتبرترین پاسپورت‌ها در بین تمام کشورهای جهان است.

اگر بخواهید فقط از سنگاپور دیدن کنید به دلیل نداشتن پرواز مستقیم از ایران به سنگاپور، قیمت تور سنگاپور به شدت بالا می‌رود و راه منطقی‌تری که بیشتر مسافران انجام می‌دهند سفر ترکیبی به مالزی و سنگاپور است چرا که هم از دو کشور دیدن می‌کنند و هم از نظر قیمتی بسیار به صرفه‌تر خواهد شد.

در مطلب بالا سعی کردیم تا حد امکان در مورد کشورهای جنوب شرق آسیا اطلاعاتی ارائه دهیم تا بتوانید از بین گزینه‌های موجود، بهترین گزینه برای سفر را انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر یا اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید از سایت آژانس هواپیمایی لیانا پرواز به آدرس www.lianaparvaz.com دیدن کنید یا با شماره ۰۲۱-۴۱۱۸۷ تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان این آژانس هواپیمایی بهره ببرید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند