Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@23:26:38 GMT

هزینه یادبودی که زندانی آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۲۸۲

هزینه یادبودی که زندانی آزاد کرد

یدالله روحانی منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این خانواده متدین با حضور در ستاد دیه بدهی 2 زندانی را پرداخت کردند.
وی اضافه کرد: بدهی یک زندانی متولد سال 61 که در حرفه مکانیکی فعالیت داشت از این طریق تامین شد و وی به آغوش خانواده بازگشت.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان افزود: همچنین یک راننده تاکسی که به علت ضمانت در زندان به سر می برد با کمک مالی این خانواده آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحانی منش اظهار داشت: در پایان سال جاری شمار زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک مالی خیران نیک اندیش آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
وی اضافه کرد: برخی از خانواده ها و حتی جوانان نذورات خود را صرف آزادی زندانی کردند که امیدوارم این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان همدان تاکسی جامعه خانواده دیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند

یدالله روحانی‌منش گفت: یک مرد همدانی با مراجعه به ستاد دیه زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد و ۲ روز بعد به همراه همسرش باعث آزادی یک زندانی دیگر شد.

او گفت: این مرد با صحبت‌های خود در مورد شرایط زندانیان جرائم غیر عمد همسرش را تحت تاثیر قرار داد بنابراین همسرش تصمیم گرفت، زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این زوج همدانی با کمک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی موجب آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد شدند.

روحانی منش گفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

او گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این تعداد زندانی با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش، گذشت شاکیان، پرداخت وام‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان
  • چشم‌انتظاری ۳۰۷ زندانی کردستان برای آزادی
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند