Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم راهیابی به فینال واندامتروپولیتانو و سبک دفاعی بازی تیم سیمئونه باعث ناامیدی گریزمان در اتلتیکو مادرید شده است.

طرفداری- آنتوان گریزمان، مهاجم 27 ساله فرانسوی اتلتیکو مادرید فصل گذشته به بارسلونا بسیار نزدیک شده بود اما در نهایت در مستند خود اعلام کرد که در اتلتیکو مادرید می ماند.

پس از حذف تلخ اتلتیکو مادرید برابر یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا و عدم امکان شرکت آن ها در فینالی که در واندامتروپولیتانو برگزار می شود، اکیپ مدعی شده بود که آنتوان گریزمان ممکن است با ترک اتلتیکو مادرید به بارسلونا بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا قضیه در حال جدی تر شدن است چون موندو دپورتیوو گزارش داده آنتوان گریزمان از حضور در اتلتیکو مادرید و بازی با سبک دفاعی دیگو سیمئونه ناامید شده و برای ترک این باشگاه فشار می آورد. هدف گریزمان از ماندن در اتلتیکو مادرید در فصل جاری، هدایت تیمش به سوی فینال واندامتروپولیتانو بود اما با حذف تیمش، حالا گریزمان دیگر امیدی برای تحقق رویاهایش در روخی بلانکوس ندارد. مهاجم فرانسوی، دوست دارد به بارسلونا بپیوندد و البته بارسلونا نیز نسبت به جذب گریزمان بی میل نخواهد بود زیرا آن ها مدت هاست که به دنبال جذب جانشینی شایسته برای لوییس سوارز 32 ساله هستند و چه کسی بهتر از گریزمان؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به جدیدترین طرفدار ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تبدیل شده است.

بارسلونا طی هفته گذشته روزهای سختی را سپری کرده است. بارسا با شکست مقابل پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و به تازگی هم مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو با نتیجه 3-2 شکست خورد.

با این حال به نظر می‌رسد که او از تصمیمش برای جدایی منصرف شده و قرار است در بارسا بماند. از زمان اعلام تصمیمش برای جدایی در ژانویه، مدیران بارسا تلاش کردند تا او را منصرف کنند.

در این میان، آرسن ونگر یکی از افرادی است که معتقد است ادامه همکاری ژاوی با بارسا در فصل آینده به نفع این باشگاه اسپانیایی است.

نشریه اکیپ از آرسن ونگر نظرش درباره همکاری ژاوی با بارسا را پرسیده و این مدیر 74 ساله گفت:"فکر می‌کنم ژاوی کار بسیار خوبی در بارسلونا انجام داده است. به نظرم او خیلی زود تصمیم به جدایی گرفت. آن‌ها نه مقابل پاری سن ژرمن خوش شانس بودند و نه مقابل رئال مادرید، اما نشان دادند که دوباره در حال پیشرفت هستند. وقتی به سن بازیکنان آن‌ها نگاه می‌کنید، آن‌ها قطعا می‌توانند در آینده قوی‌تر شوند. به همین دلیل من دوست دارم ژاوی در بارسا بماند."

دیگر خبرها

  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد