Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران نوروزی هرساله طرفداران بسیاری از بین فیلم‌سازان دارد به همین دلیل حواشی بسیاری پیرامون انتخاب فیلم‌های اکران نوروزی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سبزپندار، امسال اکران نوروزی سینما از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۷ شروع‌شده است.

فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی مجوز گرفته‌اند عبارت‌اند از: متری شیش و نیم، غلامرضا تختی، چهارانگشت، زندانی‌ها، رحمان ۱۴۰۰، ژن خوک و پیشونی سفید ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به معرفی دو فیلم متری شیش و نیم و رحمان ۱۴۰۰ می‌پردازیم. این دو فیلم به دلیل پر بازیگر بودن و ژانرشان از شانس فروش بالایی برخوردارند.

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰

سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی کارگردان توانای کشورمان ساخته‌شده است، رحمان ۱۴۰۰ از گزینه‌های منتخب برای اکران نوروزی بوده و تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده علی سرتیپی و نویسندگی آن با بابک کایدان و میثم کایدان است. رحمان ۱۴۰۰ در ژانر اجتماعی، کمدی ساخته‌شده است و شانس بالایی در فروش را می‌توان برایش در نظر گرفت.

این فیلم سینمایی ایرانی بازیگران مشهور بسیاری را برای همکاری فراخوانده است و می‌توان آن را از فیلم‌های پر بازیگر دانست.

ازجمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به نام‌های مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، غلامرضا نیک‌خواه و ساره بیات اشاره کرد.

منوچهر هادی، کارگردان رحمان ۱۴۰۰ پیش از این فیلم‌هایی مانند «من سالوادور نیستم» و «آینه بغل» را جلوی دوربین برده است. این کارگردان اکنون مشغول ساخت سریالی با نام دل برای پخش در نمایش خانگی است.

پس از انتشار خبر ساخت این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی نام آن خزه گذاشته و توسط رسانه‌ها منتشر شد تا اینکه در اواخر تیرماه اعلام شد این فیلم با نام رحمان ۱۴۰۰ ساخته و منتشر خواهد شد.

در خلاصه داستان منتشرشده برای این فیلم آمده است: رحمان با بازی سعید آقاخانی مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسی با بازی مهران مدیری کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال ۱۴۰۰ می‌کشد و در همین رو اتفاقات جالبی در حین داستان رخ می‌دهد.

دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰ پس از انتشار در شبکه نمایش خانگی از طریق پورتال سبز پندار امکان‌پذیر خواهد بود.

فیلم سینمایی متری شیش و نیم

یکی دیگر از فیلم‌هایی که در نوروز ۹۸ اکران می‌شود فیلم سینمایی متری شیش و نیم است.

متری شیش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان ساخته‌شده است.

این فیلم که به عنوان دومین فیلم بلند سعید روستایی شناخته می‌شود، نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و موفق شد برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران شود. بعد از ابد و یک روز، این فیلم دومین همکاری سعید روستایی با نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و پیمان معادی است.

داستان متری شش و نیم داستان جستجوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیدا کردن فروشنده بزرگ شیشه در پایتخت است.

در فیلم متری شیش و نیم بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار ایفای نقش کرده‌اند.

دانلود فیلم متری شیش و نیم پس از انتشار در شبکه نمایش خانگی از طریق پورتال سبز پندار امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اکران نوروزی شبكه نمايش خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  

مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر با اشاره به اکران تمامی فیلم‌های نوروزی در این سینما، گفت: از زمان آغاز اکران فیلم‌های نوروزی در شب‌های عید و ماه رمضان شاهد استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از فیلم‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی رضایی مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در جمع خبرنگاران با تبریک ایام نوروز و سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) از اکران تمامی فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا جست‌وجوی قهرمان» در این سینما در حال اکران است.


وی به استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از فیلم‌های نوروزی در این سینما اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اکران فیلم‌های نوروزی و بویژه در شب‌های عید شاهد استقبال خوب علاقه‌مندان از فیلم‌ها هستیم.


وی تصریح کرد: روزانه ۱۸ سانس فیلم نوروزی در پردیس سینمایی بازار شهر به نمایش درمی‌آید که با توجه به استقبال مخاطبان از آثار کمدی در قم، ۹ سانس به فیلم «تمساح خونی» اختصاص دارد.


مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در خصوص بیشترین مخاطب فیلم نوروزی در این سینما، گفت: فیلم کمدی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، فیلم اجتماعی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده و فیلم دفاع مقدسی «آسمان غرب» تاکنون بیشترین فروش و مخاطب را در میان فیلم‌های نوروزی در این سینما داشته‌اند.


رضایی همچنین به طرح اکران شبانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مخاطبان از فیلم‌های نوروزی در این سینما، تاکنون چندین نوبت سانس فوق‌العاده برای فیلم‌های پرمخاطب اختصاص یافته و برای سانس یک بامداد نیز به صورت حضوری بلیت‌فروشی انجام می‌شود.


وی در ادامه به اکران مردمی فیلم سینمایی «پرویزخان» با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی بازار شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه علی ثقفی کارگردان این فیلم از فیلمسازان استان قم است و با هماهنگی و همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مراسم اکران مردمی «پرویزخان» برگزار شد و مورد استقبال خوب علاقه‌مندان قرار گرفت.


مدیر اجرایی پردیس سینمایی بازار شهر در پایان با قدردانی از همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از تداوم نمایش فیلم‌های نوروزی در این سینما و میزبانی از علاقه‌مندان خبر داد.

دیگر خبرها

  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز