Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:14:59 GMT

نماهنگ/ دوراهی‌های سرنوشت‌ساز در بیان رهبرانقلاب

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۴۳۳

‍‍‍‍‍‍

رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.

دریافت 28 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب دیدار رهبری با خبرگان رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی گلرهای تیم ملی در دو بازی مقابل ترکمنستان دروازه ایران را بسته نگه داشتند و سال را با کلین‌شیت آغاز کردند.

سیدحسین و بیرو در دربی پایتخت مقابل یکدیگر قرار گرفتند و آن مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل هوادار و پیکان هر دو آنها توانستند کلین‌شیت کنند و سال را بدون دریافت گل در آخرین مسابقه به پایان برسانند و این روال را در بازی اول 1403 هم تکرار کردند و دروازه خود را بسته نگه داشتند.

حسینی در این فصل لیگ برتر 13 کلین‌شیت و علیرضا بیرانوند 10 کلین‌شیت انجام داده و به ترتیب در رتبه‌های اول و چهارم جدول کلین‌شیت لیگ قرار دارند.

تجربه بالا و میزان آمادگی دو گلر ملی‌پوش کار را برای گلرهای جوان و همچنین امیر قلعه‌نویی سخت می‌کند تا در این پست تغییراتی داشته باشد یا فرصت حضور به بازیکنان جوان‌تر بدهد چرا که تجربه بالای این دو بازیکن در خط دروازه می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد، ضمن اینکه پیام نیازمند هم در این پست حضور دارد و رقابت را سنگین‌تر می‌کند، آرشا شکوری، پورحمیدی، جعفرپور، اخباری و چندین گلر دیگر بازیکنانی هستند که تلاش می‌کنند تا جایگاهی در تیم ملی داشته باشند.

رقابت سیدحسین و بیرو در لیگ برتر هم جذاب خواهد بود، آنها علاوه بر اینکه سعی می‌کنند با بسته نگه داشتن دروازه خود شانس کسب عنوان برترین گلر سال و بیشترین کلین‌شیت فصل را داشته باشند باید تلاش کنند تا در کورس قهرمانی برای تیم خود موثر باشند.

دیگر خبرها

  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ کودکان افغانستانی + فیلم
  • «نذر عشق»؛ نماهنگ کودکان «افغان» با طعم ۳۲۰۰۰ نان به نیت ۳۲۰۰۰ شهید غزه (فیلم)
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • نماهنگ «نذر عشق»؛ طبخ ۳۲ هزار نان به نیت شهدای غزه
  • شعرخوانی شاعر هندوستانی در دیدار رمضانی با رهبرانقلاب
  • نماهنگ «آقای مهربان» در خلیل آباد زرین دشت اجرا شد
  • رهبرانقلاب: شعر فارسی در جنگ رسانه ای، کم‌نظیر و قدرتمند است