Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حجت سفید پوست، فرمانده انتظامی ایذه گفت: با توجه به اهمیت سلامتی و امنیت شهروندان با کسانی که در این جشن‌ها برای شهروندان ایجاد خطر و مشکل کنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

وی افزود: نظم عمومی برای پلیس جز اصلی‌ترین اولویت‌ها است و افرادی که در طول ایام نوروز اقدام به اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت کنند با برخورد قانونی مواجه می‌شوند و رانندگانی که با خودرو این کار را انجام دهند خودروی آن‌ها تا پایان تعطیلات توقیف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سفید پوست بیان داشت: در روز چهارشنبه سوری و ۲۸ اسفند در بلوار کمربندی زاگرس محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی ایذه عنوان کرد: از ساعت ۱۷ الی ۲۴ این روز برای برگزاری یک چهارشنبه سوری بدون حادثه این محدودیت اعمال می‌شود و از شهروندان تقاضا می‌شود هر گونه اخبار هنجار‌شکنانه را به پلیس ۱۱۰ یا شماره تلفن ۰۶۱۴۳۶۵۳۳۷۰گزارش دهند.

وی ادامه داد: در روز‌های اخیر حدود ۷ هزار مواد محترقه توسط پلیس در ایذه کشف و ضبط شد و پلیس بهار امسال با شعار نشاط بهاری منظم و قانون‌مداری به استقبال نوروز خواهد رفت و ما نیز به دنبال امنیت بهتر و مطلوب‌تر در شهرستان در سال جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/م

کشف مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری در ایذه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد