Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، عباس محمد‌حسنی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه راهیان‌نور یک حرکت اثرگذار و راهبرد فرهنگی است، اظهار کرد: این حرکت فناوری انتقال معارف جنگ و دفاع مقدس به جوانان و نسل جدید است.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس در نبود حرکت عظیم راهیان‌نور به فراموشی سپرده می‌شد، باید همواره این حرکت مردمی را فعال نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حرکت عظیم راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی کشور است که مسؤولان با سرمایه‌گذاری در آن حرکت انقلاب و جریان مقاومت را تداوم خواهند داد.

محمد‌حسنی عنوان کرد: دشمن همواره با جنگ نرم و با رسانه‌های قوی تلاش دارد که بذر ناامیدی را در دل جوانان ما بکارد، اما مردم با حضور در راهیان‌نور این جریان تبلیغی دشمن را خنثی می‌کنند.

وی با تاکید بر اجرای کار محتوایی خوب، با کیفیت و جذاب در راهیان‌نور، اظهار کرد: با مطالعه و شناخت صحیح تاریخ ایام دفاع مقدس، می‌توان از تحریف این گنجینه عظیم و بزرگ جلوگیری کرد.

انتهای پیام/م

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پادگان شهید جوانشیر یا همان پادگان دژ در شرق جاده اهواز- خرمشهر از پادگان‎های تاثیر گذار در دوران هشت سال دفاع مقدس است که اوج آن در دفاع ۳۴ روزه خرمشهر رقم خورد.
شرح بخشی از فداکاری و مقاومت ارتشیان در جریان دفاع مقدس در کتاب دژ خرمشهر به قلم علیرضا پوربزرگ آمده است.
در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شاهد وجود یگان‌ها و نیرو‌های زیادی بودیم که در مقابل دشمن تا پای جان ایستادند و حماسه آفریدند:، اما گردان ۱۵۱ پیاده دژ خرمشهر به یقین نخستین یگانی است که در آغاز جنگ این حماسه را رقم زد. 
این گردان که در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد شامل ۵ گروهان بود و بخشی از پوشش نیروی زمینی ارتش از خط مرزی شلمچه تا طلاییه را برعهده داشت و برای انجام این ماموریت به ۳۲ پاسگاه تقسیم شد. پس از پایان جنگ ایران و عراق تا امروز، گردان ۱۵۱ دژ پیاده هنوز به دفاع از حریم کشور اسلامی ایران مشغول است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری