Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:53:01 GMT

کشف ۱۱ تن دان و دل و جگر مرغ قاچاق در پاوه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۵۸۵

کشف ۱۱ تن دان و دل و جگر مرغ قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۱۱ تن دان و دل و جگر مرغ قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حیدر حق جویان اظهار کرد: این مقدار محصول قاچاق طی دو مرحله کشف شد که در ماموریت نخست ماموران ایستگاه بازرسی پاوه، حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون باری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن دان قاچاق مرغ که طبق نظر کارشناسان ارزش ان به ۳۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

حق جویان افزود: در ماموریت دوم نیز ماموران پس از اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی که قصد قاچاق یک تن دل و جگر مرغ به خارج از کشور را داشت، پس از کسب مجور قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

رئیس پلیس شهرستان پاوه گفت: ارزش این محموله قاچاق طبق نظر کارشناسان به ۲۰۰ میلیون ریال می رسد.

حق جویان در پایان از دستگیری دو نفر در جریان ماموریت‌های انجام شده و معرفی آن ها به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دل و جگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: گردنه ته‌ته در محور شهرستان پاوه، استان کرمانشاه به سروآباد کردستان با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ چهارشنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ته‌ته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن‌سازی شد.

وی افزود: گردنه ته‌ته یکی از نقاط مرتفع و برف‌گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت‌گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف‌روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی گفت: گردنه ته‌ته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 747586

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه