Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 28 اسفندماه در حاشیه مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبریك فرا رسیدن سال نو ضمن قدردانی از فرماندهی ناجا در این استان گفت: در سالی كه گذشت نظام سلطه توطئه، دسیسه‌های زیادی بر علیه ما انجام داد كه همه آن‌ها خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه هماهنگی بسیار خوبی در شورای تأمین استان وجود دارد، افزود: سال آینده نیز طبیعتاً با فراز و نشیب‌هایی همراه خواهد بود كه با هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم همه نهادها و دستگاه‌ها همه آن‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.
رحیمی، كاهش 9 درصدی تلفات جاده‌‌ای در استان فارس را بسیار قابل تقدیر و توجه دانست و گفت: این دستاورد را كه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط نهادهای مربوطه و به ویژه نیروی انتظامی حاصل شده است، تبریك می‌گویم.
استاندار فارس همچنین تأكید كرد: آرامش و امنیت مطلوب در سال 97 حاصل هماهنگی، هم‌افزایی، هوشیاری و مسئولیت‌پذیری نیروی انتظامی بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي امنيت نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ سرهنگ یاوری در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.   وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.   سرهنگ نعیم یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • لازمه تحقق جهاد اقتصادی چیست؟
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی