Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:30:37 GMT

نمایشگاه عکس میراث ماندگار در بیرجند گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۶۶۸

نمایشگاه عکس میراث ماندگار در بیرجند گشایش یافت

به گزارش ایرنا در این نمایشگاه 80 عکس در ابعاد 70 سانتیمتر در یک متر از آثار تاریخی و باستانی شهرستان‌های مختلف خراسان‌ جنوبی به نمایش گذاشته شد.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه و بازدید از ارگ تاریخی کلاه فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز از ساعت هشت صبح تا هفت بعد از ظهر مراجعه کنند.
راهنمایی گردشگران نوروزی در محل عمارت کلاه فرنگی بیرجند راهنمایان گردشگری حضور دارند تا اطلاعات کامل و کافی را در اختیار مسافران قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


9893 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام تعطیلات نوروز باستانی خراسان جنوبی گردشگران نوروزی گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است

محمدرضا محمدپور  معاون میراث فرهنگی استان زنجان  گفت: شعار امسال روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» تعیین شده است.

وی اضافه کرد: طی تعطیلات نوروزی بنا بر اعلام وزارت میراث فرهنگی، ‌ موزه‌ها، بناهای تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی به گردشگران و بازدیدکنندگان خدمات دهی کردند.

این مسوول یادآور شد: گردشگران می توانند برای اطلاع دقیق‌تر از ساعت کاری هر مجموعه به تارنما یا صفحات آن مکان تاریخی در فضای مجازی مراجعه کنند.

به گفته معاون میراث فرهنگی استان زنجان هم اکنون موزه‌های استان زنجان از قبیل پایگاه و موزه میراث جهانی گنبد سلطانیه، پایگاه ملی داش کسن، آرامگاه چلبی اوغلو در شهرستان سلطانیه، موزه رختشویخانه، موزه باستان‌شناسی ذوالفقاری در شهرستان زنجان و موزه پیراحمد زهرنوش در شهرستان ابهر برای بازدید آماده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، امروز رایگان است
  • بازدیدرایگان ازبنا‌هاومحوطه‌های تاریخی سیستان وبلوچستان
  • بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است