Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:18:03 GMT

وضعیت جاده‌های ارتباطی مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۷۱۱

وضعیت جاده‌های ارتباطی مهاباد

رسولپور معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: هم اکنون تردد خودرو‌ها در جاده‌های مهاباد به دلیل بارش برف و کولاک برقرار است و تا این لحظه مشکل در تردد جاده وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌ها مهاباد عنوان کرد: در حال حاضر بارش در تمامی مسیر‌ها وجود دارد تمامی گروه‌های امدادی در مسیر جاده‌ها قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهروندان بر رعایت نکات ایمنی و خودداری از سفر‌های غیر ضروری در زمان بارندگی اجتناب کنند.

انتهای پیام / س. خ

تردد در کلیه راه‌های ارتباطی مهاباد برقرار است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل

مدیرکل ارتباطات استان اردبیل از اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات تا پایان شهریورماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، شهریار سرداری با اشاره به راه اندازی و ارتقا ۷ سایت ارتباطی روستایی در یک ماهه سال جاری، اظهار کرد: تاکنون از تعداد ۳۵۹ سایت ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،۱۴۲ سایت با تکنولوژی 4G راه اندازی شده که در مجموع تعداد ۲۹۰ روستا را تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

وی افزود: امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۳ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات به پیوندند.

سرداری با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه جی نف توسط اداره کل پست با همکاری شهرداری‌ها، گفت: اجرایی شدن پروژه جی‌نف (‌GNAF‌) از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه می‌تواند جهش بزرگی در نحوه خدمات دولت و هوشمندسازی ایجاد کند.

مدیرکل ارتباطات استان اردبیل افزود: با توجه به حذف دکل ارتباطی موجود در نزدیکی پل بسیج که به دلیل عملیات عمرانی صورت پذیرفته است، در تلاش هستیم تا با شناسایی موقعیت مکانی مناسب و جایگزینی آن، خدمات ارتباطی و پوشش مطلوب اینترنت را برای مردم فراهم کنیم.

سرداری اظهار داشت: برقراری امنیت دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت ارتباطات در استان اردبیل و جلوگیری از هر گونه نفوذ امنیتی به زیرساخت‌های فیزیکی، شبکه داخلی و اینترنتی امر بسیار خطیری است که باید بیشتر از هر زمان دیگری به آن توجه شود و برای برقراری امینت می‌بایست، تمامی کارکنان از آگاهی‌ها و آموزش‌های لازم در این خصوص بهره مند شوند.

وی گفت: جهت پایداری شبکه ارتباطی استان، اقدامات لازم برای تأمین سوخت مخازن ایستگاه‌های ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه اردبیل انجام شده است.

کد خبر 746683

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل