Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از تمهیدات نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی بمنظور افزایش آمادگی و پاسخگویی بیشتر در ارائه خدمات حمل و نقل ایمن و مطلوب به هموطنان خبر داد . 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، احمد آفرین محمدزاده ضمن اعلام این خبر افزود :مدیریت موثر در رسیدگی به سوانح و حوادث ترافیکی و تامین تجهیزات از ابتدای اسفند ماه در دستور کار قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه به بخشی از فعالیتها اشاره نمود و افزود : احیا و بازسازی علائم محور ها بویژه در محورهای مواصلاتی و راههای شریانی ،اجرای عملیات لکه گیری رویه های آسفالتی در محورها جهت تسهیل در عبور و مرور مسافرین نوروزی و برقراری ترافیکی ایمن و روان ، آشکار سازی نقاط پرحادثه با بکارگیری از علائم فلورسنتی ، چراغهای چشمک زن و فلشهای خورشیدی، رگلاژ و شانه سازی راههای اصلی و فرعی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد که دارای واریزه کوهی می باشند، اصلاح و رفع مقاطع حادثه خیز زودبازده در طول محورها انجام گردید. 

وی اظهار کرد : استقرار گشت های ویژه راهداری مجهز به سامانه GPS درطول راهها و گردنه ها با پشتیبانی بهینه تر و بکارگیری مطلوب تر با توجه به متصور بودن حجم بالای سفربه استان و استفاده کاربران از راههای مواصلاتی استان و آمادگی نیروهای راهداری برای ارائه خدمات مطلوبتر و جلوگیری از انسداد راهها، ساماندهی مبادی ورودی و خروجی و پارکینگ های موجود با علائم مورد نیاز برای هدایت خودروها و تامین ایمنی کاربران راه، آماده سازی و تجهیز راهدارخانه های ثابت و سیار در محورهای اصلی و فرعی جهت امداد رسانی و خدمات بموقع به مسافرین عزیز و کاربران راه، شناسایی نقاطی از محورهای شریانی که در زمان ترافیک بنا به دلایلی دچار انسداد میشوند و تمهیدات لازم جهت استقرار کانکس راهداری و ماشین آلات مخصوص راهداری جهت جلوگیری از انسداد راهها و تسهیل در عبور و مرور مسافرین نوروزی از دیگر برنامه های این اداره کل است .

وی در ادامه افزود : هماهنگی و تعامل با پیمانکاران بخش خصوصی جهت استفاده از ظرفیت ماشین آلات آنها در مواقع بحران ( ریزش برداری ، رانش برداری ، سیل و .... ) برقراری عبور و مرور ایمن، پاکسازی حریم راهها و منظرآرایی بویژه در مبادی وودی ، هماهنگی و تعامل با دستگاههای اجرایی (نیروی انتظامی و پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس ، آتش نشانی و ... ) جهت ارائه خدمات فوری و مطلوب و استفاده بهنیه کاربران از راه انجام پذیرفت. 

مرکز مدیریت راه های مازندران نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 33322320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های این استان است. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!

وایبر ویژگی جدیدی موسوم‌ به خلاصه‌کننده‌ی گفت‌وگوها با هوش مصنوعی را معرفی کرده است که خلاصه‌های مختصری از پیام‌های خوانده‌نشده در گروه‌های چت ارائه می‌دهد. این ابزار با استفاده از فناوری شرکت OpenAI می‌تواند به‌سرعت اطلاعات مهم را از بین ۱۰۰ پیام خوانده‌نشده استخراج کند.

ابزار خلاصه‌ساز هوش مصنوعی وایبر چکیده‌ی واضح و مختصری ارائه می‌دهد که تصمیمات کلیدی، کارهای قابل انجام و موضوعات مهم گفت‌وگو را مشخص می‌کنند. وایبر تصور می‌کند که این ویژگی می‌تواند در بسیاری از سناریوهای رایج مفید باشد، مانند والدینی که با برنامه‌های پیچیده برای فعالیت‌های کودکانشان مواجه هستند، دوستانی که رویدادها را هماهنگ می‌کنند یا هم‌سفرانی که در مورد جزئیات سفر تصمیم می‌گیرند.

استفاده از این ویژگی بسیار آسان است. هنگام ورود به پیام‌های خوانده‌نشده، پیشنهادی برای مشاهده‌ی خلاصه‌ی گفت‌وگوها ارائه خواهد شد.

به نقل از زومیت، وایبر بر حفظ حریم خصوصی کاربران در طراحی این ویژگی تأکید می‌کند. خلاصه‌ی تولیدشده توسط هوش مصنوعی تنها برای کاربری قابل مشاهده خواهد بود که آن را درخواست داده است و هیچ جزئیات هویتی‌ای فراتر از نام کاربری را شامل نمی‌شود.

وایبر بیان می‌کند که محتوای گفت‌وگوها یا خلاصه‌های آن‌ها را در سرورهای خود ذخیره نمی‌کند و تجربه‌ای امن و محرمانه ارائه می‌دهد.

خلاصه‌ساز هوش مصنوعی به کاربران اپلیکیشن وایبر برای گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی در ایالات متحده، فیلیپین، اوکراین، ژاپن، بلغارستان و لهستان منتشر شده است و از بیش از ۵۰ زبان پشتیبانی می‌کند. به‌زودی کشورهای بیشتری اضافه خواهند شد.

هم‌اکنون ابزارهایی وجود دارند که توسط API چت‌بات ChatGPT پشتیبانی می‌شوند و امکان خلاصه‌کردن پیام‌ها را برای برخی از اپلیکیشن‌ها ارائه می‌دهند، اما وایبر با ادغام مستقیم این ابزار در پیام‌رسان خود، وعده‌ی تجربه‌ی کاربری یکپارچه را داده است.

واتساپ و تلگرام نیز احتمالاً به‌زودی از ویژگی مشابه استفاده خواهند کرد که موجب پذیرش راحت‌تر آن در میان کاربران می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!