Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@17:48:27 GMT

استانهای بارانی آخرین سه شنبه سال

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۷۷۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده تشریح کرد.
احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز سه شنبه (۲۸ اسفند ماه) سامانه بارشی بر روی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و شمال شرق کشور فعال خواهد بود و سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی و بارش برف در نقاط سردسیر و مرتفع خواهد شد و همچنین شدت بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان و شمال خراسان شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی در روز چهارشنبه (۲۹ اسفند) همچنان در سواحل دریای خزر، اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، زنجان و استان‌های واقع در دامنه البرز مرکزی شامل قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، قم و مرکزی خواهد بود.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: پنج شنبه (اول فروردین) فعالیت این سامانه بارشی محدود به شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرقی کشور است. همچنین در روز سه شنبه (۲۸ اسفند) و طی روز چهار شنبه (۲۹ اسفند) نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود و طی این مدت دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.
وظیفه در پایان به وضعیت جوی پایتخت اشاره کرد و گفت: برای تهران در روز سه شنبه (۲۸ اسفند) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و با بیشینه و کمینه دمای ۱۶ و ۲ درجه سانتی گراد برای روز چهارشنبه (۲۹ اسفند) آسمان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری گاهی بارش باران و وزش باد در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۴ درجه سانتی گراد و برای روز پنچ شنبه (اول فرودین) آسمان صاف و کمی ابری گاهی وزش باد و با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود. برچسب ها: بارش باران ، بندرعباس ، سازمان هواشناسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بارش باران بندرعباس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ رخ می‌دهد. ۹

با تقویت سامانه بارشی، این شرایط سه‌شنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

بیشینه بارش سه‌شنبه در هرمزگان، شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس و جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

امروز خلیج فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی هستند.

کد خبر 844500 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • تهران بارانی می شود
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند
  • بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود