Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر در دیدار اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس گفت: بعد از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تغییرات زیادی در ترکیب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتیم و زمان را برای انتخاب بهترین ها و پیشنهاد آنها به مجمع دو باشگاه سر کردیم.

وی افزود: بدنبال افرادی بودیم که با توانایی ها و ظرفیت های مختلف بتوانند به این دو باشگاه پر طرفدار کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتظار من از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این است که در دوره جدید در موضوعات شفافیت مالی و مالیاتی، شکل گیری ارکان و ساختار یک باشگاه، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان با برنامه و منسجم کار کنند بخصوص در بخش حسابرسی که توفیقات بسیار خوبی را در این دو سال گذشته داشته ایم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی برسند و از هر دو هیات مدیره ابی و قرمز می خواهم تمامی تدارکات لازم را برای رسیدن تیم های به دور حذفی بکار گیرند.

سلطانی فر درباره خصوصی شدن دو باشگاه عنوان کرد: قطعا سال آینده فرایند خصوصی شدن دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که مصوب مجلس و دولت محترم است توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با یادآوری ارزش بالای برند این دوباشگاه خاطرنشان کرد: به طور قطع هیات مدیره استقلال و پرسپولیس برای افزایش در آمدزایی و جذب منابع مالی جدید بایستی برنامه داشته باشند و نگرانی برای هواداران از این بابت نباشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال