Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:18:48 GMT

کشف سنگ نگاره در سیستان و بلوچستان حین تفریح! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۸۶۳

کشف سنگ نگاره در سیستان و بلوچستان حین تفریح! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، چند تن از مردم کاجو در شهرستان قصر قند استان سیستان و بلوچستان حین تفریح یک سنگ نگاره جدید کشف کردند.

بر روی این سنگ نگاره نقش‌هایی شامل بز کوهی، مرد کماندار، مرد جنگجو، خورشید، ماه و ستاره وجود دارد. وجود این نقش نگاره مبین وجود تمدن چند هزار ساله در این نقطه از سرزمینمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: کشف یک جاده سنگ فرش از زیر خاک در جنوب شرقی ایران + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   آثار باستانی استان سیستان و بلوچستان + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد

رضا جعفری  اظهار کرد: طرح ملی شهریاران همزمان با سراسر کشور در سیستان وبلوچستان نیز آغاز شد که در نهایت و پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده جهت شرکت، سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با ثبت ۱۰ هزار و ۸۱۶ ایده و اقدام با مشارکت مردم در رده های بالای کشوری قرار گرفت و در مرحله دوم نیز ۶۷۷ طرح به مرحله داوری رسید که شامل ۴۰۶ ایده و ۲۷۱ اقدام بود.

به گفته دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت، تمامی طرح‌های معرفی شده و قابل قبول پس از داوری مجدداً مورد ارزیابی قرار گرفت و از میان ۶۷۷ مورد تایید شده، ۵۰ مورد شامل ۱۸ اقدام و ۳۲ ایده به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شد.

وی تاکید کرد: از میان این ۵۰ طرح نیز بخش عمده‌ای به حوزه ضعف در زیرساخت‌ها با تعداد ۱۹ مورد بود که در ادامه نیز محور چالش‌های مرزی امنیتی، ورود غیرقانونی اتباع و انواع قاچاق با ۱۵ مورد در رده دوم قرار گرفته است.

جعفری ادامه داد: در بخش‌های بیکاری سوء مدیریت در گسترش صنایع و کم توجهی به ظرفیت‌های طبیعی استان نظیر مرز، دریا، معادن و کشاورزی و مشکلات آبی نیز به ترتیب هفت و ۲ ایده و طرح به ثبت رسید و هفت مورد دیگر مربوط به سایر محورها بود که از سیستان وبلوچستان تایید و به عنوان برتر انتخاب شد.

وی افزود: زود بازده بودن، استفاده از ظرفیت مردم در اجرا و مراحل انجام کار و واسپاری امورات به دست مردم، توجه به وظیفه اصلی دولت که نظارت و پشتیبانی و تسهیل گری است و عام المنفعه بودن و گروهی بودن ایده‌ها و اقدامات به شکلی که شخصی و موردی نباشد جزو شاخصه های اصلی این انتخاب بوده که خوشبختانه جوانان و حلقه‌های میانی سیستان و بلوچستان موفق شدند ۵۰ طرح و ایده برتر را به نام خود ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها