Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: پروژه‌ای با نام خانه بهار از مردادماه آغاز شد و قرار بر اجرای آن بر روی المان‌های ایام نوروز شد، ایده‌های مختلف به جشنواره ارسال شده و امسال حدود ۱۵۰ المان وارد شهر می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی  اظهار داشت: پروژه‌ای با نام خانه بهار از مردادماه آغاز شد و قرار بر اجرای آن بر روی المان‌های ایام نوروز شد، ایده‌های مختلف به جشنواره ارسال شده و امسال حدود ۱۵۰ المان وارد شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال ایده‌های بسیار زیبا و مفهومی و اجرای آنها تا چند روز آینده تصریح کرد: المان‌هایی از سال‌های گذشته باقی مانده بود که ۷۵۰ عدد از آنها بازسازی شد و در حال حاضر در دید عموم قرار دارد، امسال ۹۰۰ المان در سطح شهر مشاهده می‌کنیم.

یعقوبی خاطرنشان کرد: طبق بررسی صورت گرفته از سوی متولیان، عموم از المان‌های ارتباطی که بتوانند از آنها در عکس یادگاری استفاده کنند بیش از سایر المان‌ها استقبال می‌کنند، به همین دلیل اغلب المان‌ها بر این اساس طراحی شدند.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد با اشاره به انجام اقداماتی در ارتباط با زیباسازی شهر در ایام نوروز بیان کرد: تاکنون ۱۵ جشنواره مختلف در سطح شهر اجرا شده و برنامه‌های مطلوبی توسط ایستگاه‌های مناسبتی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌ای با نمادهای متحرک توسط ۶ تریلی ادامه داد: این نمادها در پنج ایستگاه در سطح شهر فعالیت داشته و پس از سه روز نقل مکان می‌کنند، به طور کلی آنها در سطح شهر فعال و در حال حرکت هستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خانه بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای اسلامی شهر یزد در تلاش است تا فرآیند دو نقشه‌ای را برای صدور پروانه ساختمانی با همکاری سازمان نظام مهندسی و با هماهنگی اداره مسکن و شهرسازی و دفتر فنی استانداری حذف کند.

وی افزود: با حذف فرآیند دونقشه‌ای شهروندان برای ساخت و ساز پلاک خود، دو مرتبه هزینه نقشه را پرداخت نخواهند کرد و با سازوکار اندیشیده شده نقشه دوم را ملاک عمل قرار می‌دهند چرا که تاکنون مردم یکبار در زمان أخذ پروانه باید نقشه برای سطح اشغال ۶۰ درصد تهیه می‌کردند و در مرتبه دوم هنگام ساخت و ساز مازاد سطح اشغال ۶۰ درصد باید هزینه نقشه دوم را به نظام مهندسی یا مهندس طراح پرداخت می‌کردند که باعث ایجاد تخلفات متعدد در ساخت و ساز و بی اعتمادی مردم و ساخت ساختمان‌های ناایمن و ناپایدار می‌شد و عملا نقشه اول به هیچ دردی نمی‌خورد.
 
نیکونژاد افزود: مقرر شد در این زمینه تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان تهیه و برای حذف فرآیند دو نقشه‌ای چاره‌ای اندیشیده شود.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: قطعاً سهل نمودن ساخت و ساز‌های اصولی و کاهش هزینه و اتلاف وقت شهروندان موجب کاهش ساخت و ساز‌های غیر مجاز می‌شود امری که همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌های مربوط را می‌طلبد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • المان های نوروزی متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • بهار خانه علی علیه‌السلام
  • جزئیات ثبت‌نام مسکن هنرمندان استان تهران اعلام شد