Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید کشور، شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به فراخور شرایط و حوادث داخلی و حساسیت‌های جامعه، نشست‌های تخصصی را با حضور دانشگاهیان و کارگزاران برگزار و نسبت به اشاعه نتایج آن اقدام می‌نماید.

گزارش پیوست با عنوان " اقتصاد ایران؛ مرور عملکرد، آسیب‌شناسی و نگاه به آینده " محصول نشست با دکتر سید شمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) است که در سال ۹۷ برگزار و اینک جهت مطالعه و بهره‌برداری اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان، کارگزاران و سایر علاقه‌مندان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

http://www.basijasatid.ir/sites/default/files/file/media/1397-12-28/gozaresh-rahbord_1.pdf

انتهای پیام/

283 / 167 سازمان بسیج اساتید شورای راهبردی آموزش عالی اقتصاد ایران آسیب شناسی سید شمس الدین حسینی نخبگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان بسیج اساتید شورای راهبردی آموزش عالی اقتصاد ایران آسیب شناسی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند

تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی برای پایان بخشیدن به این همه ظلم و جنایت بی‌سابقه به حداقل وظیفه انسانی و دینی خود عمل نموده و به هر نحو ممکن شریان اقتصادی دولت صهیونیستی را مورد فشار و آسیب قرار دهند.

به گزارش ایسنا، در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله القاصم الجبارین
وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ


قریب شش ماه از توحش بی‌سابقه رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی آنها می‌گذرد و هر روز جهانیان با حقایق بیشتری از چهره واقعی تمدن لیبرال دمکراسی غربی آشنا می‌شوند که فاجعه انسانی و غیراخلاقی تعرض به زنان پناهنده در بیمارستان الشفاء، جلوه زشت‌تر و خبیثانه‌تری از ذات پلید استکبارجهانی و صهیونیزم بین‌الملل را در ویترین به نمایش گذاشت.

این جنایت جنگی از یک سو اوج رذالت و خباثت سران رژیم غاصب و حامیان آنها نسبت به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشیده و از سوی دیگر بی غیرتی و بی خاصیتی برخی از دولت‌های عربی_اسلامی و نیز مرگ تدریجی مراجع بین‌المللی حقوق بشری، حقوق زنان و کودکان، بهداشت و فرهنگ بشری را علنی ساخت.
البته این اولین جنایت جنگی و ضدحقوق بشری اشغالگران صهیونیست نبوده و از نخستین روز ننگین شکل‌گیری، این رژیم منحوس تا کنون  مرتکب ظلم‌های بی‌شماری شده است که هرگز از یاد و خاطره جهانیان پاک نخواهد شد، اما بدون تردید جنایت تعرض جنسی  به زنان شوهردار در معرض دید همسران و فرزندان آنان به عنوان نقطه تاریک و متعفن دیگری در سیاهه جنایات ضد بشری این رژیم و دول غربی ماندگار خواهد شد و وجدان‌های بیدار بشری پاسخی برای آن نخواهند یافت.
درهمین رابطه سازمان بسیج اساتید کشور، ضمن محکوم کردن این جنایت بی‌سابقه و اعلام آمادگی خود برای هرگونه کمک‌های انسانی و بشردوستانه به مردم مظلوم و مقتدر غزه، اعلام می‌دارد:
1) کلیه انسان‌های آزاده جهان بویژه فرهیختگان، اساتید و دانشجویان در اقصی نقاط عالم با تقبیح شدیدالحن این فاجعه غیرانسانی و اخلاقی که به حق باید آن را اوج رذالت نماینده لیبرال دموکراسی غربی قلمداد کرد سکوت خود را شکسته و به هر نحو ممکن واکنش محکومیت‌آمیز خویش را نشان دهند. 
۲) مجامع بین‌المللی، نهادهای حقوقی، شورای امنیت سازمان ملل و دیوان بین‌المللی کیفری، همه دولت‌ها و ملت‌ها با قاطعیت و فوریت از ادامه جنایات دولت اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین جلوگیری نموده و برای ممانعت از ددمنشی رژیم صهیونیستی در سراسر جهان مرتکبین جنایات غزه را تا محاکمه و مجازات نهایی تحت تعقیب کیفری قرار دهند. 
۳) تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی برای پایان بخشیدن به این همه ظلم و جنایت بی سابقه به حداقل وظیفه انسانی و دینی خود عمل نموده و به هر نحو ممکن شریان اقتصادی دولت صهیونیستی را مورد فشار و آسیب قرار دهند.
۴) از رهبران جبهه مقاومت و گروه‌های جهادی بویژه حماس، جهاد اسلامی، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و مقاومت عراق انتظار می رود با واکنش به موقع و انتقام سخت، موجبات تسکین قلوب مجروح مسلمانان را فراهم سازند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • ۳ رویکرد تحولی در زیرساخت‌های فرهنگی برای تحقق جهش تولید
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • تاکید استاندار مازندران بر تقویت اقتصاد دریا پایه