Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@02:35:15 GMT

‌انهدام باند گسترده قاچاق دام در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۰۳۷

‌انهدام باند گسترده قاچاق دام در کرمان

به گزارش جماران،  "یدالله موحد" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی- عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان یک شبکه قاچاق احشام در سراسر کشور شناسایی و مورد هدف قرار گرفت و در این راستا تعداد ۷ نفر از سرشبکه‌های دستگیر و ۱۵۰ نفر از مرتبطین این جریان شناسایی و مورد ارشاد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطر نشان کرد: این شبکه از طریق مرتبطین خود در استان‌هایی نظیر کرمان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، قم، فارس و خراسان رضوی دام های مورد نیاز جهت قاچاق به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس جمع آوری نموده و پس از انتقال به شهرستان میناب استان هرمزگان به وسیله قایق موتوری به کشور عمان قاچاق می نمود.

وی با بیان اینکه براساس احکام قضائی صادره کلیه حسابها و اموال متهمان شناسایی و توقیف شده است، گفت: حجم تراکنش مالی بخشی از شبکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال بوده است.

موحد تاکید کرد: هر گونه تحرک در راستای قاچاق احشام و دام به  استان هرمزگان و کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس مورد شناسایی قرار گرفته و با مجرمین با قاطعیت برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کرمان حوزه خلیج فارس قاچاق قم کشورهای عربی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی گفت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

او از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران