Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار "مهدیان نسب" در گفت وگوی خبری  با تاکید بر این که تمام تلاش پلیس برای مردم و در راستای امنیت و احساس امنیت است ،اظهارکرد : با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و جدی صورت می گیرد .

او  افزود : طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند ماه 97 همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 17 فروردین ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدیان نسب  با بیان همکاری خوب شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری سال گذشته ، مردم را پشتوانه پلیس خواند وتصریح کرد : یکی از دغدغه های مردم برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف است که پلیس با این گونه افراد برخورد می کند ضمن این که موتورسیکلت های آنان نیز توقیف خواهد شد .

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشف بیش از 950 هزار عدد انواع مواد محترقه در ایام پایانی سال و برخورد با متخلفان و توزیع کنندگان مواد محترقه،خاطر نشان کرد: پلیس با شادی مردم مخالف نیست ولی با کسانی که بخواهند به امنیت شهروندان لطمه وارد کنند برخورد خواهد شد .

او ضمن اشاره به فوریت های پلیسی 110 ا،یادآورشد :در سال جاری 600 هزار تماس مردمی با 110 برقرار که 60 درصد آنان عملیاتی و 32 درصد مشاوره و راهنمایی از پلیس بوده است .

سردار مهدیان نسب  با اشاره به شروع مسافرت های نوروزی ،تاکید کرد : شهروندان اگر خودشان به درستی از خود مراقبت کنند و به توصیه ، نکات ایمنی و پیشگیرانه پلیس توجه کنند در بحث وقوع جرایم همچون سرقت مشکلی نخواهیم داشت هر چند پلیس در این ایام گشت های سواره و پیاده را تقویت و اقدامات انتظامی و امنیتی در جهت امنیت شهروندان تشدید می شود .

او کاهش تصادفات را از دغدغه های مردم و مسئولان خواند و بیان کرد : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بر این نکته توجه ویژه دارند که لازم است همه دستگاه ها و سازمان ها پای کار باشند و در این زمینه عزم جدی داشته باشند .

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که رانندگان ملزم به رعایت قانون هستند و رانندگی خوب ضامن سلامتی آنان است ،عنوان  کرد : به شکر خداوند در سال 97 پلیس راهور لرستان مقام دوم کشوری را در بحث کاهش تصادفات کسب کرد که این نشان از رعایت قوانین و مقررات از جانب رانندگان و حضور پلیس در سطح محورها است .

سردار مهدیان نسب رویکرد پلیس را ارتقا فرهنگ ترافیک با تقویت انضباط اجتماعی خواند و گفت : رانندگانی که بخواهندحرکات خطرناک انجام دهند با آنان برخورد می شود و خودرویشان تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد .

اوپیشگیری از وقوع سرقت را یکی از اولویت های پلیس دانست و یادآورشد : به شکر خداوند با همت و تلاش همکاران در بحث کشفیات ، آموزش همگانی و هفته ناجا رتبه یک کشوری هستیم ضمن این که در بحث مبارزه با مواد مخدر بیش از 4 تن و 500 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 16 هزار قاچاقچی و خرده فروش دستگیر شد .

سردار مهدیان نسب در پایان با اشاره به رتبه یک استان در بین 12 استان در بحث قاچاق کالا  ،تاکید کرد : با تلاش مراکز مشاوره پلیس استان 82 درصد پرونده های اختلافات خانوادگی و درگیری ها منجر به صلح و سازش شده ضمن این که در حوزه های مختلف نیز توفیقاتی داشته ایم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات چهارشنبه سوری طرح نوروزی قانون مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی برتخریب خودرو‌های شهروندان توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول