Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، ستاد تسهیلات اسکان و پذیرایی مسافرین نوروزی امروز با حضور مدیران ارشد استان، رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری همدان در مجتمع فرهنگی عین القضات آغاز شد.

این ستاد از بخش های مختلفی تشکیل شده است با حضور نمایندگان جامعه هتلداران، مهمانپذیرها، هلال احمر، بخش‌های خصوصی گردشگری و رسانه ها آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی شهر همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر شهرداری مسافران نوروزی هلال احمر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیش از ۸۰ هزار مسافر در ۱۱۵ هتل سطح شهر اسکان پیدا کرده‌اند و طی هفته گذشته حدود ۹۵ درصد ظرفیت هتل‌ها اشغال بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد شفیعی امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: طی چهارده شب از بیست و چهارم اسفند سال جاری تاکنون اسکان حدود ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی در شهر اصفهان انجام شده است.

وی با بیان اینکه هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در اولویت نخست اسکان مسافران نوروزی قرار گرفته است، افزود: بیش از ۸۰ هزار مسافر در ۱۱۵ هتل سطح شهر اسکان پیدا کرده‌اند و طی هفته گذشته حدود ۹۵ درصد ظرفیت هتل‌ها اشغال بود.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: ظرفیت ۲۵ مهمان‌پذیر سطح شهر در بیشتر شب‌ها تکمیل شده است.

شفیعی گفت: نوروز سال جاری بیش‌از ۳۰۰ منزل استیجاری تحت پوشش ستاد خدمات سفر شهر قرار گرفت، همچنین بیشتر مواقع ظرفیت ۲۰ خوابگاه دانشجویی و کارمندی سطح شهر تکمیل شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ خودرو وارد مجموعه باغ فدک شده است، همچنین دو شب بحرانی در باغ فدک وجود داشت، از این‌رو جلسه اضطراری برگزار و مقرر شد درهای باغ فدک به روی مسافران بسته شود و مسافران در ورزشگاه‌ها اسکان پیدا کنند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون اسکان مسافران نوروزی بدون هیچ گونه مشکل و حادثه‌ای در این کلان‌شهر انجام شده است.

شفیعی گفت: موج دوم سفرهای نوروزی به این کلان‌شهر از اواخر هفته جاری آغاز شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، از این‌رو می‌طبلد تمام مراکز اسکان و مناطق پانزده‌گانه در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

وی افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی متوجه شدیم که اواخر شامگاه نهم فروردین سال جاری و اوایل صبح دهم فروردین سال جاری امکان بارندگی وجود دارد.

کد خبر 739918

دیگر خبرها

  • ۵۰۷ هزار نفر از جاذبه‌های همدان دیدن کردند
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • فعالیت بیست‌وچهارساعته کمیته پشتیبانی ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر و مسافر نوروزی به قم