Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، یدالله موحد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام باند گسترده قاچاق دام در استان کرمان اظهار داشت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی - عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان یک شبکه قاچاق احشام در سراسر کشور شناسایی و مورد هدف قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده باند گسترده‌ای که در سال جاری بیش از 150 هزار راس دام به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس قاچاق کرده بود منهدم شدند افزود: در این راستا تعداد هفت نفر از سرشبکه‌های این باند دستگیر و تعداد 150 نفر از مرتبطان این جریان شناسایی و مورد ارشاد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه این شبکه از طریق مرتبطان خود در استان‌هایی نظیر کرمان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، قم، فارس و خراسان رضوی دام‌های مورد نیاز خود جهت قاچاق به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را جمع‌آوری می‌کردند گفت: این دام‌ها پس از انتقال به شهرستان میناب استان هرمزگان به وسیله قایق موتوری به کشور عمان قاچاق می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه براساس احکام قضائی صادره تمام حساب‌ها و اموال متهمان شناسایی و توقیف شده است، گفت: حجم تراکنش مالی بخشی از شبکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال بوده است.

موحد تاکید کرد: هر گونه تحرک در راستای قاچاق احشام و دام به استان هرمزگان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مورد شناسایی قرار گرفته و با مجرمین با قاطعیت برخورد می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ میرهاشم خواستار فرماندار بندر خمیر افزود: بیش از ۲۱ میلیون تن مواد معدنی از استان هرمزگان صادر شده که سهم بندر خمیر ۳٫۶ تن بود که برای افزایش آن برنامه ریزی شده است.
وی افزود: افزایش سالانه دو میلیون تن صادرات موادمعدنی از بندر خمیر برای سه سال پیش رو هدف‌گذاری شده است.
فرماندار خمیر همچنین با اشاره به اینکه برای نخستین بار سه فروند بارج به طور همزمان در بندر چند منظوره خمیر بارگیری شدند، گفت: در این بارج‌ها سنگ گچ، بارگیری شده و ظرفیت آنها به ترتیب ۱۱ هزار، ۸ هزار و ۵ هزار تن است.
وی افزود: برای توسعه بندر خمیر که در فاصله ۶۵ کیلومتری غربی بندرعباس است، ۱۶۳ هکتار از اراضی ملحق خواهد شد که مطالعات این طرح انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس