Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین جلسه شورای معاونین وزارت نیرو در سال ۹۷ ضمن تقدیر از ۶ مدیر ارشد صنعت آب و برق، سرپرست معاونت تحقیقات و منابع انسانی این وزارتخانه نیز منصوب شد.

 

در این جلسه وزیر نیرو از خدمات و تلاش‌های علی‌اکبر مهاجری، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست، مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، سیدمجتبی اخوان حجازی، مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو، شهریار زند، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، جواد میبدی، مدیرکل دفتر نظام‌های بهره‌برداری و حفاظت آب و آبفا وزارت نیرو، حسین ابوتراب، عضو هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب کشور و مجید سیاری، عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران در دوران خدمت‌شان تقدیر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این جلسه با صدور حکمی از سوی وزیر نیرو محسن بختیار، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت تحقیقات و منابع انسانی این وزارتخانه منصوب شد که بنا به اعلام وزیر نیرو مسئول جدید این معاونت به زودی از طریق اعلام فراخوان عمومی انتخاب خواهد شد.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت ضمن ابراز خرسندی از اعزام زائران عمره مفرده گفت: بسیاری از آرزومندان به ویژه شش میلیون متقاضی که در نوبت اعزام هستند، منتظر این اتفاق بودند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایمان شمسایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف دولت سیزدهم در فراهم کردن مقدمات اعزام زائران گفت: تلاش گسترده‌ای برای این اعزام از سوی دستگاه‌های مختلف به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حج و زیارت، دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه وزارت امور خارجه، وزارت راه و هواپیمایی، صورت گرفته تا این اعزام انجام شد.

شمسایی، ضمن ابراز امیدواری برای تداوم اعزام زائران عمره مفرده گفت: امیدواریم با تداوم این امر، آرزومندان این سفر به آرزوی خود برسند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، با اشاره به پیگیری تسهیلات ارتباطی برای زائران حج، ادامه داد: تمهیداتی اندیشه شده است و تعاملاتی با برخی از اپراتور‌های تلفن همراه صورت گرفته است تا زائران با کمترین استرس و با بیشترین توان اعزام شوند، اخبار تکمیلی آن در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان