Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:29:27 GMT

الیاسی: مثل شیر بالای سر تراکتور ایستاده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۲۳۱

الیاسی: مثل شیر بالای سر تراکتور ایستاده‌ام

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد فعلا هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی این باشگاه ندارند.

عباس الیاسی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط این باشگاه در آستانه عید نوروز عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. با تلاش های آقای زنوزی توانستیم قبل از تعطیلات نوروز هم به بازیکنان و کادرفنی پرداختی داشته باشیم و آنها شب عید دست پر به خانه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای ما بسیار اهمیت داشت که اعضای تیم دست خالی به خانه نروند و خوشبختانه این اتفاق افتاد. انشاالله بعد از چند  روز کارمان را برای دیدار با استقلال خوزستان آغاز می کنیم و با قدرت برای دیدار با استقلال خوزستان وادامه رقابت بر سر تصاحب جام قهرمانی تلاش خواهیم کرد.


وی درباره تغییرات مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: جا دارد از آقای بهتاج تشکر کنم. به هر حال ایشان در مدت حضورش تلاش هایی انجام داد. به هرترتیبی بود شرایط برای ادامه همکاری با ایشان فراهم نشد.


رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که مدیرعامل جدید چه زمانی انتخاب می شود، بیان کرد: فعلا هیچ برنامه ای برای این موضوع نداریم. خودم امور مدیریتی باشگاه را همچون گذشته انجام می دهم و بدون هیچ منتی هرچه در توان داشته باشم می گذارم. خوشبختانه آقای زنوزی نیز هیچ چیز برای باشگاه و اعضای تیم کم نمی گذارد و جا دارد از ایشان هم تشکر کنیم.


الیاسی درباره گزینه هایی که برای مدیرعامل تراکتورسازی مطرح شده نیز گفت: ما فعلا هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی باشگاه نداریم. به قول معروف فعلا خودم مثل شیر بالای سر تیم ایستاده ام و تمام گزینه هایی که برای مدیرعاملی باشگاه مطرح شده را قویا تکذیب می کنم.

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

یحیی گل محمدی برای بازگشت به فوتبال باید مجوز بگیرد.

طرفداری | یحیی گل محمدی یکی گزینه های مهم تراکتور به شمار می رود.

پس از اینکه پاکو خمز از تراکتور جدا شد، بازی اسم و فامیل در این باشگاه بزرگ تبریزی آغاز شده و اسامی زیادی به عنوان سرمربی بعدی قرمزپوشان مطرح شدند. با این حال یکی از این اسم ها، یحیی گل محمدی است.

در حالی که اولویت مدیران تراکتور جذب سرمربی خارجی است ولی آن ها نیم نگاهی هم به گزینه های داخلی دارند و یحیی گل محمدی مهم ترین گزینه داخلی تیم مدیریتی تراکتور محسوب می شود.

البته طبق شنیده ها از تبریز، مدیران تراکتور طی روزهای اخیر در تلاش بوده اند مجوز کار یحیی گل محمدی را بگیرند.

گفتنی است رسول خطیبی هم جزو گزینه های داخلی لیست تراکتور است.

یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس، این روزها در حال استراحت است و باید دید آیا او به دنیای فوتبال برمی گردد یا تا پایان فصل خبری از این موضوع نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور