Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:59:15 GMT

به مراکز پرورشگاهی باید با تخفیف خدمات رسانی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۲۳۷

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،  عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در مراسم استقبال از بهار در موسسه شیرخوارگاه حلیمه (س)شهر قزوین افزود: از مجلس شورای اسلامی درخواست می شود قوانینی را در مجلس شورای اسلامی در این زمینه تصویب کنند تا مراکز پرورشگاهی مانند مدارس از تخفیف های لازم برخوردار شوند.

وی ضمن قدردانی از خدمات خیرانی که برای تامین هزینه های پرورشگاه ها پیشگام هستند، افزود: نیت خیر این افراد نیک اندیش قابل ستایش و تقدیر است و البته باید اذعان کرد که فرصت چنین کمک‌هایی نصیب هر کس نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی همچنین با تقدیر از خدمات مددکاران این مراکز نیز گفت: کار مددکاری بیش از حرفه و تخصص، یک عشق و عاطفه انسانی است و اگر فقط به عنوان یک شغل به آن دیده شود کمتر کسی تمایل به اشتغال در آن خواهد داشت.

161 فرزند در مراکز شیرخوارگاه و شبه خانواده قزوین نگهداری می شوند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق خانواده خدمات رسانی گاز مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با مواد ۳، ۴ و ۵ این طرح موافقت کرد.   نمایندگان مجلس ماده ۳ این طرح را با ۱۴۶ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۳ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.   در ماده ۳ این طرح آمده است: نوآوری‌ها و فناوری‌ها و طرح‌های منتخب توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح تعیین و از طریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به سپند ابلاغ می‌شود.   در ادامه نمایندگان به بررسی ماده ۴ این طرح پرداختند و آن را با ۱۴۰ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.   بر اساس ماده ۴ این طرح؛ سپند می‌تواند برای اجرای ماموریت‌های خود با تصویب ستاد کل نیرو‌های مسلح نسبت به ایجاد پژوهشکده و شرکت‌های تخصصی تابعه اقدام کند.   بهارستان نشینان در ادامه ماده ۵ این طرح را بررسی کرده و آن را با ۱۳۸ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.   در ماده ۵ این طرح آمده است: سپند مشمول کلیه امتیازات، ترجیحات، تخفیفات و اولویت‌های قانونی که در مورد صنایع دفاعی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان در قوانین و مقررات پیش بینی شده و یا می‌شود، خواهد بود.   احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در جریان رسیدگی به این دستور از اقدام نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در برخورد با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری دمشق و پاسخ موشکی اخیر کشورمان قدردانی کرد و گفت: توان دفاعی کشورمان لازم است از طریق تاسیس پژوهشکده و مراکز تحقیقاتی بیش از پیش تقویت شود.   وی همچنین در تذکری درباره چالش افزایش حقوق کارگران، عنوان کرد: بر اساس پیشنهاد وزارت کار لایحه افزایش حقوق کارگران و تغییر مرجع آن از شورای عالی کار به مجلس شورای اسلامی تدوین شده که به مجلس آمده و مطلوب است.   ارکانی گفت: امیدواریم همکاران ما در مجلس آینده این مشکل را که بیش از ۲۰ سال است با آن درگیر هستیم برطرف کنند به ویژه در شرایطی که با تورم عجیب و قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده و وضعیت اخیر بازار ارز نیز باعث وارد آمدن فشار به قشر کارگر شده است.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است