Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با اشاره به خسارت بالای سیلاب اخیر در استان گفت: دولت ردیف اعتباری ویژه‌ ای برای کمک به سیل‌زدگان مازندران اختصاص دهد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین‌زادگان امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران اظهار داشت: وقوع بحران سیلاب به صور  غافلگیرکننده در استان بوده که اقدامات زیربنایی مانند حفظ محیط زیست و منابع طبیعی می‌تواند در مدیریت مواقع بحران به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس اولویت بودجه‌ای را به این بخش تخصیص دهد و انتظار داریم ردیفی برای کنترل سیلاب اختصاص یابد. منابع و امکانات در شهرستان‌ها محدود است که ضرورت دارد هماهنگی، انسجام، آمادگی و تجمیع در راستای کمک رسانی اقدام شود.

حسین‌زادگان تصریح کرد: با توجه به بحران‌خیز بودن استان، نیازمند بانک جامع اطلاعاتی در زمینه مدیریت بحران هستیم تا بدانیم چه داریم و در چه مواردی دچار کمبود هستیم.

گلستان| مردم 2 روستای مراوه‌تپه در محاصره سیلاب رودخانه اترک گرفتار شدند883 نفر گرفتار در سیلاب و کولاک در گلستان امدادرسانی شدندسیلاب 50 سردهنه سنتی و مدرن شهرهای مرکزی مازندران را تخریب کرد

استاندار مازندران بیان کرد: سیل روز اخیر سیل عادی نبوده و خسارت زیادی را ایجاد کرد که قطعا پیگیر شرایط مردم خواهیم بود و مردم را رها نمی‌کنیم که نیازمند حضور جدی مسئولان کنار مردم هستیم تا با مدیریت درست در زمینه رفع مشکلات گام برداریم.

حسین‌زادگان  افزود: تمام امکانات استان به صورت تجمیع به مناطق آسیب‌دیده ارسال شود. برق، راه،گاز و مخابرات پای کار بیایند تا مشکلات بخش‌های مختلف برطرف شود.

وی ادامه داد: در زمینه تامین آب آشامیدنی، تانکرهای آب با همکاری بهداشت فعال شوند تا بحث سلامت مردم در مناطق آسیب دیده فراهم شود.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی به مردم و تخلیه آب از منازل سیل‌زده هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی به مردم و تخلیه آب از منازل سیل‌زده هستند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد