Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@21:49:13 GMT

احداث سایت موقت دفن زباله درشهرستان فاریاب

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۳۱۸

احداث سایت موقت دفن زباله درشهرستان فاریاب

خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: با پیگیری دستگاه قضایی ودر راستای حفظ حقوق عامه دفن زباله‌های شهرستان فاریاب به صورت موقت و در آستانه عید نوروز حل شد. علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: با نظر شبکه بهداشت و با تایید موقت اداره محیط زیست، چاله‌هایی در این شهرستان ساخته شده است وتمامی زباله‌های ریخته شده در سطح زمین جمع آوری و به منظور دفن موقت به این چاله‌ها منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقرر شد شهرداری و بخش داری مرکزی، زباله‌ها را به صورت اصولی و طبق نظر شبکه بهداشت دفن نمایند تا هیچ گونه تهدیدی علیه بهداشت عمومی ایجاد نشود و مکاتبات لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهداشت عمومی دفن زباله دستگاه قضایی کرمان فاریاب حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک منزل و محل دپو مواد مخدر را در یکی محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در منطقه چاهستانی‌ها اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۹ بسته جمعا ۹۲ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر تخت داخل اتاق خواب جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود