Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@11:28:42 GMT

پاکسازی محور بوئین زهرا- قزوین به طول 120 کیلومتر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۳۴۱

احمد زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: زباله‌های دپو شده در حاشیه جاده با همکاری کارکنان محیط زیست وبهره‌گیری از پرسنل سایت نصر محمدآباد، سازمان مدیریت پسماند قزوین، دهیاری‌های محمدآباد، امیرآباد کهن، عصمت‌آباد و قشلاق مرانلو در دو طرف مسیر ها در حال انجام است، جمع‎‌آوری و به مکان مورد تایید محیط زیست انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پسماندهای دپو شده در حاشیه جاده علاوه بر تهدید بهداشت عمومی و ایجاد آلودگی محیط زیست در محورهای مواصلاتی موجب تخریب محیط زیست و تخریب منظر می‌شود که همه مردم باید در حفظ محیط زیست اهتمام جدی داشته و از انتشار زباله‌ها در حاشیه جاده خودداری کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده حفاظت محیط زیست محیط زیست حفظ محیط زیست بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت

 حسن فاضلیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی اظهار کرد: گردنه مله شبانان که در محور خرم آباد_کوهدشت واقع شده است از جمله مسیر‌های پرتردد در استان می‌باشد که طی سال گذشته با همکاری با ادارات ستادی و شهرستان اقدامات خوبی در راستای ایمن سازی این گردنه انجام شد.

وی ادامه داد: نصب نیوجرسی به طول ۲ کیلومتر، شیار لرزاننده طولی و عرضی به طول ۲ کیلومتر، نصب تابلو و علائم جاده‌ای به تعداد ۱۰۰ عدد و تعریض جاده به طول ۵۰۰ متر از جمله اقدامات انجام شده در این گردنه است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی بیان کرد: روکش آسفالت ۱ کیلومتر، نصب چشم گربه‌ای به تعداد ۶۱۰ عددو خط کشی به طول ۲ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی این گردنه می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • جمع کردن زباله ها توسط فیل دوستدار محیط زیست (فیلم)
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین