Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه بیست و هشتم اسفندماه ۹۷، با افزایش ۲۷۶۰ واحدی معادل ۱.۵۷ درصد به رقم ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته نیز شاهد رشد  ۳۳۷۶ واحدی نماگر کل بازار سرمایه بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در چهارمین و آخرین روز کاری هفته و سال جاری، بازهم شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۷۹۶ واحدی معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۷ درصد به رقم ۵۱ هزار و ۵۲۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۴۰۸ واحدی معادل ۱.۲۵ رصد، عدد ۳۲ هزار و ۹۶۸ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۲۸۵ واحدی معادل ۱.۲۵ درصد به رقم ۲۳ هزار و ۱۲ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۲۸۰۵ واحد افزایش معادل ۱.۴۲ درصد را رقم زد و به سطح ۲۰۰ هزار و ۱۲۴ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۲۰۱۴ واحد افزایش معادل ۱.۵۳ درصد به رقم ۱۳۳ هزار و ۸۶۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۵۵۸۲ واحد افزایش معادل ۱.۶۴ درصد همراه بود و عدد ۳۴۵ هزار و ۱۶۲ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۱۵ داشت و در سطح ۱۷۸ هزار و ۶۷۳ واحد قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بورس شاخص کل بورس بازار سرمایه سهامداران بورس نمودار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳