Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@21:08:31 GMT

گاف عجیب علی ضیا روی آنتن زنده

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۳۹۷

به گزارش پارس نیوز،  علی ضیا، تهیه‌کننده و مجری برنامه «فرمول یک» در بخش پایانی برنامه دوشنبه ۲۷ اسفند، وقتی داشت از سختی درس خواندن در زمان تحصیلش سخن می‌گفت، گاف عجیبی داد.

ضیا که هر پنج دقیقه به گرفتن ستاره مربع برای هدیه پنج میلیونی اشاره و با هیجان خاصی از مردم برای مشارکت درخواست می‌کرد، وقتی خواست از سختی درس خواندن در زمان تحصیلش بگوید، گفت: «روز ۲۹ اسفند هم مارو میاوردن مدرسه، روز ۲۹ اسفند آخه چرا؟؟»

مهمان برنامه اما بلافاصله گفت: «۲۹اسفند که تعطیل رسمیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»

ضیا گفت: «الان اینجوری شده، زمان ما اینطوری نبود!!»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پارس پارس نیوز آنتن زنده علی ضیا گاف عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟

هر روز صبح چه کار‌هایی می‌کنید؟ برای سرحال شدن می‌دوید و بعد دوش آب سرد می‌گیرید؟ پیش از بیرون آمدن از رختخواب سه بار زنگ ساعت را خاموش می‌کنید؟ هر کس روز خود را به نحوی شروع می‌کند، اما ویدیویی در تیک تاک که می‌گوید همه باید بخشی از مناسک صبحگاهی را شکلی مشخص انجام دهیم، بار‌ها دیده شده است.

آنا پترسون از اسکس، درمانگر دندان است. (از کارکنان بخش بهداشت و درمان که برخی کار‌های ساده‌تر دندانپزشکی را انجام می‌دهد) پترسون در ویدیویی که در صفحه کاری خود در تیک‌تاک منتشر کرده است می‌گوید که هرگز نباید دندان‌ها را بعد از صبحانه مسواک زد، بلکه همیشه پیش از آن باید این کار را انجام داد.

به گزارش همشهری آنلاین، او در توضیح این مسئله به دنبال‌کننده‌های (فالوئر) خود می‌گوید: «برای این توصیه‌ام دو دلیل دارم: وقتی صبحانه می‌خوریم، دهانمان اسیدی می‌شود. اگر دندان‌ها را پس از صبحانه مسواک بزنیم، در واقع دندان‌ها را بیشتر به این اسید آغشته می‌کنیم و این باعث از بین رفتن مینای دندان‌ها می‌شود. ضمنا مسواک زدن پیش از صبحانه از دندان‌ها در برابر غذایی که می‌خواهیم بخوریم محافظت می‌کند.»

رهنمود‌های او توصیه شرکت خمیر دندان «کولگیت» را که اعلام کرده بود مسواک زدن پس از خوردن غذا «گاهی» بر مینای دندان اثر منفی دارد، تایید می‌کند.

شاید این خبر آن دسته از افرادی را که گمان می‌کردند مسواک زدن پس از صبحانه بهتر است، زیرا دندان‌ها را از شر بقایای غذایی که خورده بودیم خلاص می‌کند، غافلگیر کرده باشد.

در بخش نظرات این ویدیو یکی از دنبال‌کنندگان نوشته است: «همه دندان‌پزشکان با این حرف موافق نیستند. بعضی از آنان می‌گویند اگر مسواک زدن ۳۰ دقیقه پس از خوردن یا نوشیدن باشد، ایرادی ندارد.»

گروه بهداشتی بوپا نیز اعلام کرده است که اگر می‌خواهید پس از غذا خوردن مسواک بزنید، بهتر است دست‌کم یک ساعت صبر کنید تا بزاق فرصت داشته باشد اسید‌هایی را که غذا در دهان ایجاد کرده است، خنثی کند.

در تارنمای سازمان ملی خدمات بهداشتی در مورد مسواک زدن پیش یا پس از صبحانه رهنمود خاصی داده نشده است. در این تارنما توصیه شده است برای حفظ بهداشت دهان و دندان همواره دو بار در روز، هر بار حدود دو دقیقه، دندان‌ها را با خمیردندان فلورایددار مسواک بزنیم.

منبع: خبرآنلاین

tags # مسواک سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ببینید | مجری تلویزیون روی آنتن زنده شبکه افق: جوانان ایرانی می‌توانند عرض اسرائیل را تک‌چرخ بزنند!
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۳۱ ‌فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ‌چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی