Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا اسلامی مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: سه پایگاه ثابت و سیار اهدای خون در مشهد طی تعطیلات نوروزی دایر است.
 وی افزود: در تعطیلات نوروزی به جز روز‌های یکم و ۱۳ فروردین ماه پایگاه‌های انتقال خون امام رضا (ع) و امید به ترتیب در میدان شریعتی و خیابان شیرازی مشهد به طور ثابت و یک اتوبوس به صورت سیار فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این پایگاه‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر فعال خواهند بود.
وی گفت: وضعیت ذخایر خونی در استان خراسان رضوی کمتر از حد نرمال است و از داوطلبان اهدای خون تقاضا داریم در تعطیلات نوروزی، نیازمندان به خون را فراموش نکنند.
۱۱ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد پایگاه‌های امام رضا (ع)، امید، کریمی، ثامن، میلاد و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهر‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، قوچان و گناباد استقرار دارند.   انتهای پیام//ف.ح   وضعیت ذخایر خونی در استان خراسان رضوی کمتر از حد نرمال است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد

محمد غیوری گفت: وزش باد یکی از پدیده های غالب در روزهای گذشته بوده است که شاخص کیفیت هوا را در بیشتر نقاط استان ناسالم کرده است.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی، از میزان آلایندگی ها در سطح استان کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در شرایط بهتری قرار می گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای پایانی هفته جاری، بارش باران همراه با رعد و برق و تگرگ در سطح استان شدت می گیرد که وقوع سیلاب در مناطق شمالی و غربی دور از انتظار نخواهد بود.

غیوری افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با ۶ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۳ تا ۲۶ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۷ درجه در نوسان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی