Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:00:33 GMT

کمبود نیروی انسانی چالش بزرگ آموزش و پرورش خلخال است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۴۶۴

کمبود نیروی انسانی چالش بزرگ آموزش و پرورش خلخال است

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: کمبود نیروی انسانی بزرگترین چالش پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت این شهرستان محسوب می شود.

به گزارش ایرنا ، سخاوت بیرامی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: آموزش و پرورش این منطقه با کمبود 214 نیروی انسانی در بخش های مختلف آموزشی ، تربیتی و خدماتی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از این تعداد 151 نفر در بخش آموزشی ، 34 نفر در بخش خدمات و 39 نفر در حوزه دبیران تربیتی مدارس هستند که اگر این نیرو برای سال تحصیلی آینده تامین نشود آموزش و پرورش خلخال با مشکل جدی روبرو خواهد شد.
وی اظهار داشت: در حالی که هر سال به تعداد دانش آموزان این منطقه اضافه شده و وسعت کار دستگاه تعلیم و تربیت بزرگتر می شود، آموزش و پرورش به جای افزایش نیروی انسانی بدلیل محدودیت های موجود در بخش جذب نیرو و استخدام روز به روز در حال کوچک شدن است.
بیرامی با بیان اینکه با توجه خاص دولت به بحث فضاهای آموزشی کمبود فضای آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی جدید برطرف شده، گفت: کمبود نیروی انسانی با توقع مردم در مسیر ارتقای سطح تحصیلی در مدارس این منطقه همخوانی ندارد.
او از صعود 7 پله ای رتبه خلخال در کنکور امسال خبر داد و افزود: کسب رتبه پنجم در استان و ارتقا از رتبه دوازدهم سال گذشته در این شهرستان برغم کمبود نیروی انسانی نتیجه کار گروهی و افزایش تلاش دبیران و دانش آموزان بوده ولی اگر انتظار افکار عمومی ارتقای این رتبه به رتبه اول استانی در سال آینده است کمبود نیروی انسانی باید برطرف شود.
او گفت: حاصل 11 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری 91 مصوبه بوده که تاکنون 83 درصد مصوبات عملی شده و تحقق یافته است.
بیرامی همچنین با بیان اینکه یکی از مصوبات تحقق یافته این جلسات پرداخت بدهی شهرداری از محل 5 درصد عوارض شهری تعیین شده در قانون است، اظهار کرد: امسال 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری به آموزش و پرورش پرداخت و صرف تعمیر و تجهیز مدارس شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش بيرامي خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم و رفع نیازمردم از نظرمالی از توصیه‌های دین مبین اسلام است گفت: حضور مردم و آمادگی آن‌ها برای کمک به نیازمندان در ایام کرونا نشان داد اگر مردم و حمایت‌های آن‌ها در این زمینه نبود طبعا از توان دولت خارج بود واین جای تقدیر از حضور مردم و مراکزنیکوکاری دارد، چون پای کار بودند.

حجت الاسلام فقیه با بیان اینکه باید توجه به مردم و رفع کمبود‌های تنشی و فکری آنها در اولویت برنامه‌های همه ماباشد افزود: نباید مردم احساس کمبود کرده و به چالش کشیده شوند، چون دشمن از این چالش‌ها سوء استفاده می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی هم ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندر کاران کمک‌های مومنانه در استان گفت: اعتباراصلی کمیته امداد به خیران ارزشمند و مشارکت مردم عزیزمان است و این عزیزان هم با خدمات شایسته خود نیازمندان را شاد می‌کنند.

رحمتی افزود: امام راحل تمامی نهاد‌هایی که بنا نهادند همگی جزو باقیات الصالحات است و کمیته امداد یکی ازاین‌ها است که با نیت خالص ایشان در کشور تاسیس شد.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی بقدری با برکت است که زمینه و بستر خیر برای دیگران فراهم کرده است و با کمک خیران و مراکز نیکوکاری توفیق خدمت به نیازمندان را بدست آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم