Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - گروه صنعتي ايران خودرو به منظور نوسازي ناوگان شبكه حمل و نقل فرودگاه بين المللي داكار درسنگال، 50 دستگاه تاكسي سمند ال ايكس ديگر در سال 2019 به رانندگان اين شبكه تحويل داد.
به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، ناوگان حمل و نقل فرودگاه بين المللي جديد سنگال به 500 دستگاه خودرو نياز دارد كه در ابتدا شركت تويوتا كانديداي اصلي تجهيز اين ناوگان معرفي شد اما با توجه به قيمت محصولات آن شركت و خدمات پس از فروش و ساير فاكتور هاي مورد نظر خريداران سنگالي و با توجه به فعاليت شرکت «سنيران اتو» در اين کشور و شناخت كافي رانندگان تاكسي از سمند، تقاضاي درخواست خريد محصولات ايران خودرو به ويژه سمند ال ايكس در دستور كار مسئولان ذيربط قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اين گروه صنعتي به منظور افزايش سهم فروش محصولات خود به تاكسيراني در گام اول، 156 دستگاه تاكسي شامل سمند و رانا به رانندگان شبكه حمل و نقل فرودگاه بين المللي جديد اين كشور در نيمه اول سال جاري تحويل داد.

برمبناي اين گزارش ، اخيرا نيز در مراسمي با حضور رئيس جمهور، نخست وزير، وزراي حمل و نقل و بازرگاني سنگال و سفراي كشورهاي هند و تركيه، 50 دستگاه سمند ال ايكس به ناوگان تاكسيراني فرودگاه بين المللي سنگال پيوست و در مجموع طي سال جاري، 206 دستگاه تاكسي از محصولات ايران خودرو به شبكه حمل و نقل فرودگاه داكار پيوسته است.

معاونت صادرات ايران خودرو به منظور كسب سهم مناسب‌تري از  بازار فروش خودرو شخصي نو سنگال در نظر دارد سبد محصولات متنوعي از توليدات شركت ايران خودرو را به شركت سنيران اتو عرضه كند.

شايان ذكر است نوسازي خودروهاي پليس و تاكسي سنگال با صادرات بيش از 170 دستگاه خودروي SKD (شامل دنا پلاس ، سورن TU5 و سمند ال ايكس)  پيشنهاد و عليرغم مشكلات عديده بين المللي در سال 96 به آن كشور صادر شد. پس از استقبال سنگالي‌ها مذاكره براي تجهيز شبكه تاكسيراني فرودگاه بين المللي جديد داكار آغاز كه مورد توجه دولت اين كشور و رانندگا ن تاكسي قرار گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو حمل و نقل محصولات تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # ایران خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • کشف نیم تُن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول