Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- برخی روزنامه‌های شبه اصلاح‌طلب، خبر مهم بهره‌برداری از 4 فاز میدان گازی پارس جنوبی را که با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد، کاملاً در صفحه اول خود سانسور کردند.

با بهره‌برداری از فازهای 13، 22، 23 و 24 میدان گازی پارس جنوبی که با وجود تحریم‌های گسترده، به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) عملی شد، روزانه 113 میلیون متر مکعب گاز غنی، 100 میلیون متر مکعب گاز متان، 150 هزار بشکه میعانات گازی و 800 تن گوگرد گرانول به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این مجموعه به خودکفایی بنزین کشور کمک می‌کند.

با وجود اهمیت فوق‌العاده، این خبر در صفحات اول روزنامه‌های همشهری، آفتاب یزد، شرق و سازندگی، کمترین بازتابی به عنوان تیتر و عکس نداشت. روزنامه همشهری ترجیح داد عکس گل و ماهی را با تیتر «اتفاق‌های خوب سال سخت» بر صفحه اول خود بنشاند، روزنامه سازندگی تیترهای «سال سرنوشت» و «خطر تکرار ترامپ» را با طرحی از ترامپ ترجیح داد، آفتاب یزد عکس حاجی فیروز و تیتر «حادثه نیوزیلند، بهانه جدید مخالفان FATF» را انتخاب کرد، و روزنامه شرق عکس‌هایی از آیت‌الله جنتی و محسن رضایی را به همراه تیترهایی چون «پرتره دبیر شورای نگهبان چگونه مستندی خواهد بود» و «پرتاب ایده‌های توییتری» برگزید!


شاید چنین به نظر بیاید که این روزها از لج سپاه، خبر مهم را سانسور کرده‌اند اما با توجه به سیاق این روزنامه‌ها در بزرگ‌نمایی تهدید و تحریم دشمن، و ضعیف و ناچار نمایی کشور، می‌توان حدس زد که این طیف از نمایش عملی خودکفایی و «ما می‌توانیم» به عنوان باطل‌السحر خود، ناراحت و عصبانی هستند.

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر روزنامه ها ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9P

دیگر خبرها

  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت