Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است استفاده از بند بازخرید در ایتالیا ممنوع شود.

طرفداری- در سری آ و سایر لیگ های فوتبال ایتالیا، استفاده از بند بازخرید بازیکنان امر رایجی بود. استفاده از بند بازخرید به این صورت است که تیمی با مبلغی پایین تر، بازیکنی را به تیم دیگری می فروشد اما با گنجاندن بند بازخرید، می تواند دوباره آن بازیکن را با پرداخت مبلغی برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثال در خصوص استفاده از بند بازخرید، انتقال آلوارو موراتا به رئال مادرید است. در تابستان 2014 با مبلغ 20 میلیون یورو، موراتا از رئال مادرید به یوونتوس پیوست اما رئال مادرید بندی در این قرارداد گنجاند که با پرداخت 30 میلیون یورو، دو سال فرصت دارد تا وی را به تیمش بازگرداند که در نهایت همین طور هم شد. در سال 2016 نیز در انتقالی 30 میلیون یورویی، موراتا به رئال مادرید پیوست. گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مصاحبه با اسکای ایتالیا از احتمال لغو این قانون گفت:

در حال ارزیابی اوضاع هستیم و امیدوارم در جلسه اصلاح قوانین در روز 20 مارس، شورای فدرال بتواند قانون استفاده از بند بازخرید را لغو کند.

تنها نقل و انتقال با بند بازخرید در تابستان 2018، انتقال جانجاکومو مانیانی، مدافع 23 ساله ایتالیایی از یوونتوس به ساسولو با 5 میلیون یورو بود که بیانکونری در این انتقال بند بازخرید 12 میلیون یورویی گنجانده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم