Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:26:35 GMT

مشکلات مالی پارس جنوبی از کجا نشات گرفته است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۹۲۳

مشکلات مالی پارس جنوبی از کجا نشات گرفته است؟

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد با وجود قول‌هایی که برای تزریق پول به این باشگاه تا قبل از بیستم اسفندماه دریافت کرده اما این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایسنا، بهرام رضائیان مدیرعامل پارس جنوبی درباره مشکلات مالی نماینده جم در لیگ برتر و اینکه قبل از عید نوروز پرداختی به بازیکنان انجام نشد، اظهار کرد: متأسفانه با وجود قول‌هایی که به ما داده شده بود، هیچ پولی به حساب باشگاه نیامد و نتوانستیم به بازیکنان و کادرفنی و اجرایی پولی پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص خانم الماسی نماینده مردم جم در مجلس شورای اسلامی و همچنین آقای سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تلاش‌های زیادی انجام دادند و پیگیری‌های متعددی کردند. حتی آنها قول‌هایی گرفته بودند که قبل از بیستم اسفندماه به تیم پول تزریق شود اما متأسفانه این کار انجام نشد.

وی ادامه داد: ما به قوانین نفت و گاز کاملاً آشنا هستیم اما با این همه پتانسیلی که در منطقه وجود دارد، انتظار حمایت داریم. شرکت‌های فعال در منطقه باید به فکر محیط پیرامونی خودشان نیز باشند و در شرایطی که همه می‌دانند مردم منطقه دغدغه‌ای جز تیم فوتبال پارس جنوبی ندارند، اما شب عید کمکی به تیم انجام نشد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی همچنین گفت: شب عید نوروز است و وظیفه مان بود که طبق قولی که به بازیکنان و کادرفنی داده بودیم، درصدی از قراردادهایشان را پرداخت کنیم تا دست خالی نزد خانواده‌هایشان نروند اما متأسفانه با وجود امیدواری زیاد در دقیقه ۹۰ همه چیز برعکس شد.

رضائیان با گلایه از برخی شرکت‌ها تاکید کرد: در سال ۹۷ بعضی شرکت‌ها حمایت کردند و کمک‌هایی انجام دادند اما بعضی که قول داده بودند تا شب عید پول بدهند، بی مهری و بدقولی کردند تا این شرایط سخت پیش بیاید. من فقط امیدواریم همه همکاری انجام دهند تا این تیم با قدرت بماند و به کارش ادامه دهد. شرایط برایمان سخت شده و باید حمایت‌ها انجام شود تا موجبات دلخوشی مردم استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم را فراهم آوریم.

وی در پایان درباره شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه تراکتورسازی افزود: من از این موضوع بی خبر هستم. هیچ صحبتی با من نشده و در حال حاضر تمام دغدغه ام حل مشکلات مالی پارس جنوبی و مصائب بازیکنان و کادرفنی تیم خودمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهرام رضاییان تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت

استاندار گیلان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به رفع مشکلات پسماند گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در سالن اجتماعات شهرداری رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند گیلان خبر داد و اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و‌ سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در دست احداث است.

 وی با بیان اینکه آرامش خوبی در شهر رشت در ۲ سال گذشته حاکم است، گفت: همدلی و وحدت بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند و چند سالی آرامش خوبی در سطح شهر رشت حاکم است لذا انتظار دارم این همدلی و وحدت ادامه‌دار باشد.

 استاندار گیلان با تأکید بر تسریع در روند احداث تقاطع غیر همسطح در ۵ نقطه شهر رشت گفت: احداث تقاطع غیر همسطح در پنج نقطه رشت یک اقدام جهادی و خوب بود که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف کرده و‌ دولت هم در کنار شهرداری است.

 عباسی با بیان اینکه در خصوص معضل ترافیک در برخی دیگر نقاط رشت باید اقدامی عاجل اتخاذ شود، افزود: در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقداماتی انجام شود زیرا مردم لایق ارایه بهترین خدمات هستند.

 وی با بیان اینکه دولت در کنار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: در خصوص کنار گذرهای شهر رشت و خصوصاً مسکن مهر رشت باید کارهای کارشناسی انجام شود

 استاندار گیلان با تأکید بر اجرای درست طرح تفضیلی شهر رشت بیان کرد: طرح تفضیلی رشت نقش مهمی در توسعه شهری دارد که اگر درست تحقق پیدا کند می‌تواند بخش قابل توجه‌ای از مشکلات را برطرف کند.

 عباسی با ابراز خرسندی از الکترونیکی بودن خدمات شهری افزود: الکترونیکی کردن خدمات شهروندی در رشت بسیار به کاهش ازدحام در ادارات و در نتیجه کاهش ترافیک کمک می‌کند.

 وی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌ها در شهر رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی بوده که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در پنج نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است