Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:19:12 GMT

هیات رئیسه اتاق بازرگانی سنندج انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۹۳۶

هیات رئیسه اتاق بازرگانی سنندج انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در دوره نهم جهت تعیین پنج نفر اعضای هیات رئیسه اتاق سنندج شامگاه دوشنبه در سنندج برگزار شد.

پس از تایید انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از سوی هیات نظارت، دور جدید فعالیت این اتاق در سنندج آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید کمال حسینی در نشست امروز هیات نمایندگان اتاق سنندج با کسب ۱۵ رای برای یک دوره چهار ساله مجدداً رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج شد.

محمد هلاکو و فاروق کیخسروی نیز به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین ستار کشاورز و بختیار صالحی به ترتیب به عنوان خزانه‌‌‌دار و منشی معرفی شدند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از سال 1311 شروع به فعالیت نموده و دارای 10 تشکل در قالب انجمن  های اقتصادی ثبت شده است و aa کمیسیون مشورتی اقتصادی فعال دارد و تا کنون بیش از 3500 نفر به عضویت اتاق درآمده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان اتاق بازرگانی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم