Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@19:04:11 GMT

واژگونی کامیون با یک کشته در فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۹۷۲

واژگونی کامیون با یک کشته در فارس

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون در محور "سعادت شهر" به سمت "خرمبید"، یک نفر کشته شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور "سعادت شهر" به سمت "خرمبید"، به مأموران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه کامیون در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده در دم فوت شده است‌.

‌این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان علت تصادف را عدم توجه کافی راننده به جلو اعلام کرده اند، از رانندگان خواست که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم‌.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده حسن آباد فشافویه شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان خوزستان به سمت تهران در حرکت است.

وی با بیان اینکه این کامیون در آدرس جاده قدیم قم ورودی حسن آباد فشافویه رویت و متوقف شد، گفت: ماموران اقدام به بررسی اولیه این کامیون کردند که در جریان آن مشخص شد که کالا‌های داخل کامیون به گونه‌ای چیده شده تا کالا‌های دیگری را پنهان کند. در همین راستا نیز کامیون با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن ۱۷هزار و ۵۸۰ عدد ماگ و ۷۰۶ دستگاه بخارساز کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این اقلام قاچاق بوده و تحت پوشش یک فقره بارنامه غیرمرتبط بارگیری و اقدام به حمل کالای قاچاق کرده است، گفت: همچنین در ادامه مشخص شد که اسناد و مدارک گمرکی نیز تماما ساختگی و جعلی است.

افشاری با بیان اینکه پرونده‌ای دراین‌خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند