Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:13:27 GMT

ساخت و ساز های دقیقه نودی در پارک ساحلی یاسوج+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۰۳۶

ساخت و ساز های دقیقه نودی در پارک ساحلی یاسوج+تصاویر

با وجود اینکه یک روز مانده به عید نوروز، ساخت و ساز چند کافه در وسط پارک ساحلی یاسوج جنب پیتزا آنیل باعث شده است که نمای زشتی از این پارک و شهر یاسوج به مخاطب منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهارفصل؛ شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت داشتن آب و هوای مناسب و مناطق گردشگری و پارک های متعدد در فصول گرم سال می تواند میزبان خوبی برای هم وطنانی باشد که از شدت گرما بخصوص در استان های جنوبی کشور کلافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این شهر در دو فصل بهار و تابستان میزبان مسافران و گردشگران زیادی از تمامی نقاط کشور است.

 

---

 

در چند سال اخیر که تعداد مسافران به این شهرستان زیاد شده است و همه می بینند که اکثر مردم در پارک ها و آبشار یاسوج بیشتر اقامت می کنند، یکی از مکان های که افراد زیادی را به خود جلب می کند پارک ساحلی یاسوج است.

 

 

با وجود اینکه یک روز مانده به عید نوروز، ساخت و ساز چند کافه در وسط پارک ساحلی یاسوج جنب پیتزا آنیل باعث شده است که نمای زشتی از پارک به مخاطب منتقل شود و این موضوع  بر تلاش شبانه روزی ماموران شهرداری در پاک سازی مکان های گردشگری سایه افکنده است.

 

---

 

شاهده آن هستیم که ماموران شهرداری شبانه روز در حال تمیز کاری پارک ها برای ایام نوروز هستند اما به دلیل اینکه پارک ساحلی یاسوج یکی از مکان های گردشگری در شهر یاسوج است که ذهنیت کامل از مکان های گردشگری پایتخت طبیعت را به مخاطبان خود القاء می کند.

 

 

ساخت ساز امری طبیعی در مکان های گردشگری است تا به طور شایسته تر بتوان از این مکان ها در حوزه جذب گردشگر استفاده کرد، با این وجود آیا ساخت و ساز تا ثانیه آخر کاری مفید بوده؟

 

 

ساخت و سازها در پارک ساحلی شهر یاسوج جنب پیتزا آنیل آن هم در شرایطی که فقط یک روز مانده تا سال نو و تولید انبوهی از زباله آیا کار شایسته است؟

 

---

 

آیا این امر بر تلاش روز افزون کارگران شهرداری که شبانه روز در حال تلاش برای تمیز و پاکیزه نگهداشت شهر و مکان ها گردشگری آن هستند سایه نمی افکند؟

 

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

--- --- --- --- --- ---

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین یونسی گفت: بندرگردشگری چمخاله در شهرستان لنگرود قرار است در ۲ مرحله ساخته شود که مرحله نخست آن شامل ساخت جاده دسترسی به طول ۸۵ متر، پل دسترسی به طول ۳۵۲ متر و ۲ بازوی موج شکن که حوضچه آرامش را می‌سازد با مشارکت بخش دولتی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مرحله نخست بندر گردشگری چمخاله حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای ساخت مرحله دوم این بندر گردشگری شامل ساخت اسکله‌ها برای قایق‌ها و شناور‌های تفریحی، مجتمع‌های اقامتی، هتل، رستوران، اغذیه فروشی، فضای سبز، پارک، استخر و مکان ورزش‌های آبی، برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراخوان صادر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه برای ساخت اسکه ۲۰ هکتار زمین در این منطقه درنظر گرفته شده است، گفت: ساخت بندر تفریحی چمخاله از اسفند سال ۹۷ در شهرستان لنگرود آغاز شد.

دیگر خبرها

  • نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد (فیلم)
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • سخنگوی شورای شهر: ساخت مسجد در پارک قیطریه بانی دارد!
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد
  • ساخت دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پاییز تکمیل می‌شود
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد؛ نیوکاسل انتقام گرفت
  • نیوکسل 4-0 تاتنهام، نابودی اسپرز در سنت‌جیمز پارک!